15 Ocak 2014 Çarşamba

Cekiliş Kazandım

Merhaba.
Finallerim nedeniyle blogumla pek ilgilenemiyorum farkındayım fakat bu yazıyı yazmasaydım icim rahat etmezdi. Sevgili Secil'in Flormar Lights Of Flowers urunleri ile yaptıgı bu guzel cekilişi kazandıgımı gordugumde cok mutlu olmustum . Secil gercekten cok tatlı , cok iyi kalpli , cok guzel  bir blogger arkadasım .Hasta olmasına ragmen urunu kargoya verdi. Benle de surekli iletişim icerisindeydi. Blogunu ziyaret etmediyseniz bence hemen ziyater etmelisiniz . Cok tesekkur ediyorum kendisine bu guzel hediyeler ve icinden cıkan suprizler icin . O minik sinirli şirini cok cok begendim. Flormar Parfumlerden Pembe olanı kullanmıstım digerlerini de merak ediyordum . Urunlerin yazısı yakında blogumda olacak . Secilcigim tekrar cok tesekkur ediyorum sana hersey icin :)
Secil'in blogu icin : Tıklayınız...

12 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini bebeğim :*

    YanıtlaSil
  2. Ballı böcek ;) Tebrik ederimmmm hepsini iyi günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan kuşum sansın daim olsun:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tatlıım.Hepimizin sansı daim olsun :)

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan kuzummm ♥♥

    YanıtlaSil
  5. Güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim ♡
    Benim de sınavlarım olunca yazını yeni gördüm. Sorunsuz gelmesine sevindim bu ara bana gelen her şey kırılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim ilgin , alakan , hersey icin canım. <3
      Umarım sınavların guzel gecmiştir. Ole guzel bir kutuda guzel bir sekilde geldi ki kırılmasına imkan yoktu herhalde :))

      Sil