28 Şubat 2014 Cuma

MAC Bare Study Pro Longwear Paint Pot

Merhaba .

Bare Study'yi cok uzun suredir istiyorum. Aldıktan sonra da uzun sure denemek istedim yazısını yazmadan once.
 Mac'in sitesinde  Paint Potlar "  Yuksek pigmentli kremsi yapılıdır fakat kurudugunda yogun ve canlı bir renge donusur. Cabuk kurur ,uzun sure kalıcıdır ve renk canlılıgını korur. Birikmeden ve agırlık hissettirmeden kusursuz bir kapatıcılık saglar.Goz kapagının uzerine püruzsuz bir sekilde yayılır. Mac farlar ve linerlarla karıstırılabilir kremsi yapıdadır. " seklinde tanımlanıyor.
 Mac , Bare Study'yi " yumusak bej altın incili " olarak tanımlamıs. Bence sedefli altınımsı ısıldayan bir bej diyebiliriz. Yani tanıma uyuyor gibi. Swatchlarda rengini tam olarak yansıtabildigimi dusunmuyorum.

Kremsi yapıda olmasına ragmen cok cabuk kuruyor ve hemen sabitleniyor. Dagıtacaksanız elinizi cabuk tutmanız gerek. Ben parmaklarıma uygulamayı tercih ediyorum ve gayet iyi sonuc alıyorum. Gercekten goz kapagında agırlık yapmıyor. Kalıcılıgı hakkında konusmak icin bir cok sekilde denedim. Oncelikle tek basına ve cok yogun uygulanmadıgında gayet guzel. Sabah surdugum far aksama kadar beni idare ediyor. Fakat  goz kapaklarımın katlanma noktasına azıcık da biriktigini itiraf etmem gerek. Eger biraz fazla , yogun surduysem o zaman daha kotu oluyor. 3-4 saat icinde birikiyor. Bir de altına baz surerek denedim ve ne yazik ki bunda da 2-3 saat icinde birikme yaptı . En guzel sonucu hafif ve tek basına uyguladıgımda aldım. Benim cok begendigim ve severek kullandıgım bir far. Kısa sure icerisinde yanına arkadaslar da alacagım.


4 yorum:

  1. Ben çook seviyorum bunu <3 üzerine aynı tonlarda toz far geçtiğimde çizgilenme vs yapmıyor ama paint potlar içinde en dayanıksız olan bu! Diğerleri tüm gün dayanıyor tek başına bile çizgilenme yapmıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her guzelin bir kusuru var heralde tatlım :)) Bende begeniyorum cok :)

      Sil
  2. Bu tonları çok seviyorum. :)
    Güle güle kullan bebeğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım. Gercekten cok hos renkler :))

      Sil