9 Mart 2014 Pazar

Eglenceli Mim

Merhaba.
Gecikmiş bir mim ile karsınızdayım. Sevgili arkadasım Bengu unutmamıs ve beni mimlemiş. Cok tesekkur ederim Bengucum beni unutmadıgın icin .

                                          1.İlk makyaj malzemen neydi?
İlk makyaj malzemem yanılmıyorsam Classics markasının bir glossuydu. O zamanlar Watsons'da satılıyordu . Keske satılmaya devam etse .


2.Makyaj yaparken en çok zorlandığın nokta nedir?

Bir cogumuz bu soruya aynı cevabı veriyoruz. Tabi ki eyeliner. Surmeye calısmak , yamuk yumuk yapmamak ve her iki goze de esit surmek. En cok bunda zorlanıyorum.

3.Makyaj yaparken annenin hiç 'Yeter o kadar boyanma,nazar edecekler sonra!' dediği oluyormu ?

Yok oyle seyler demez ama maskara surerken cok zaman harcıyorum. " Senin maskara surdugun zaman icerisinde ben makyajımı yapıyorum diyor bazen.

4.Şuan elinde bir fırsat olsa ve bir an çılgınlığına denk gelse saçlarını hangi renge boyardın?

Cılgınlık degil ama kızıl hayranıyım. Akmasa ve surekli boyama gerektirmese ates kızılına geri donerdim.
5.Bütün gün topuklularla yürümek sence eziyet mi yoksa trend mi ?
Trend veya eziyet oldugunu dusunmuyorum . Bence ikisi de degil. Dogru topuklu ayakkabı dogru yerde giyildiginde eziyet olmuyor bence. Trend oldugunu da dusunmuyorum. Topukluyu her kıyafetle yakıstıran biri degilim. Kıyafet konusunda cok sert kurallarım var.
6.Hadi trend diyelim,topuklu olmadan dışarı çıkmıyorsun. Hiç topuğun kırıldı mı peki Kırıldıysa ilk yaptığın şey ne oldu ?

Yok hic kırılmadı. Bir kere annemin ayakkabısını giymiştim ama dısarı cıkarken ve ayagımı yara yapmıstı. Hemen gidip guzel bir ayakkabıcıdan ayagımı vurmayacak , rahat ettirecek ayakkabı almıstım.

7.Kimseyi tanımadığın bir ortama girdiğinde nasıl davranırsın ?

İnsanlarla konusmaktan cekinen biri degilim bu yuzden cok kasılmam .

8.Bir blogger buluşmasında yer almak seni mutlu eder miydi ?

Evet cok mutlu olurum :)

9.Burçlara inanır mısın ? İnanıyorsan hangi burca aitsin ve burcunun özelliklerini taşıyor musun ?

Burclara cok fazla inanan biri degilim aslında. Burcumun ozelliklerini bilirim , cogu da bana uyar ama o astroloji yorumlarına filan inanmıyorum. Yada o onla anlaşırmıs su bunla gecinirmiş seyleri acıkcası bana mantıklı gelmiyor.

10.Bir yolculuk yapma fırsatın olsa nereye ve kimle gitmek istersin ?
Cok sey bir cevap olabilir ama sevgilim yanımda olsun nereye gittigimiz onemli degil. Bu sene bir yurt dısı seyahatimiz olabilir ama o Hawaii cok begendigi ve tekrar gitmek istedigi icin oraya gitmek isterim. Bir de calınan takılarımın yenilerini almak icin gitsek cok mutlu olurum :)

10 yorum:

  1. Bu mim için 2. kez mimleniyoruum en kısa zamanda yapmam lazım ki artık bloga verdiğim araya son vermeyi düşünüyorum =) Teşekkür ederim Bal'ım beni de unutmadığın için xx =)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim kuzum yaptığın için :)
    Çalınan takıların derken kuzum?

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim tatlım ben tesekkur ederim beni unutmadıgın icinn:)
    Sevgilim Hawaii'den bana dogal taslardan , ahsaptan elle yapılmıs takılar getirmişti. Yazın ben İstanbul'dayken eve gelen misafirin kızı herseyimi kurcalamıs almıs goturmus. Takılarım , blog cekilişi icin aldıgım urunler , bazı kıyafetlerim , cok cok pahalı bir markanın cuzdanı da dahil olmak uzere. Bir cok seyi gectim ama takılarım gitti diye cok uzuldum .:(

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum ya şaka gibi :( Çok üzüldüm bebeğim..Beraber gidip çok çok daha güzellerini alırsınız umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten saka gibi canım:( Ben de uzuldum ama olmusla ölmüşe care yok diye takmadım cok. İnsallah alırız canım :)

      Sil
  5. Kuzumm benziyoruz yaaa :))) ♥♥

    YanıtlaSil
  6. canım mimin için teşekkür ediyorum anca yapabildim. umarım beğenirsin. aycelce hayat bloğumun adı açelyaca yazmışsın :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canm cevapladıgın icin ve cok cok cok ozur dilerim yanlıs yazdıgım icin :)
      Sevgiler :)

      Sil