9 Mart 2014 Pazar

Kadınlar Gunu İndirim Alısverişim

Merhaba.
Yazıya baslamadan once gecikmiş de olsa "  Tum Kadınların Dunya Kadınlar Gunu Kutlu Olsun ".
Biliyorsunuz indirimler nedeniyle bir cok firma indirim yapmıstı. Bende indirimleri degerlendirmek icin Gratis'e ve Rossmann'a gittim.
Oncelikle Gratis'ten aldıklarıma bakacak olursak :
 Dirty Works Cımbız 2.75 lira.
Dirty Works Goz kremi 7.5 lira
Garnier nemlendirici 6.75 lira
Peloid Maske : 2.95 lira
Diger tek kullanımlık maskeler 1.5 lira.
Joli Coeur Parfum 8.9 lira.
Dark Kiss Parfum  ( Annem Nina Ricci'nin Ricci Ricci parfumunu kullanıyor ve cok begeniyor. Dıs gorunusu ona cok benziyor diye aldım)
Ayrıca magazada Garnier urunlerinde %55 indirim olmasına ragmen Garnier'ın cift fazlı goz makyaj temizleyicisi 12.9 liraydı. Kasada indirim dusmuyordu nedense :/
Rossmann'dan aldıklarm :
Facelle İntim Temizleyici losyon ve ıslak mendil. Yanlıs hatırlamıyorsam biri 8 biri 2 liraydı.
Rival de Loop Cift Fazlı Goz Makyaj Temizleyici : Busecigim onermişti bende aldım gitti. 5 kusur liraydı.
Rival de Loop Kapatıcı : Gene Busecigim'de gordugum bir urundu. Fiyatı da uygun olunca almamak olmaz dedim. 3.6 liraydı.

Cok fazla alısveriş yapmadım fakat sunu farkettim ki tamamen ıvır zıvır seyler almısım bazı ihtiyaclarım dısında. Bu yuzden yakın zamanda bir project pan yazısı yazacagım ve daha istikrarlı olacagım. Ayrıca magazada gezinirken alacak bir sey bulamadıgım sırf almak icin aldıgım urunler oldu . Benimle birlikte kozmetik diyetine baslamak ister misiniz ?

22 yorum:

  1. MERHABA
    alış veriş yazılarını okumak hoşuma gidiyor ama ilk defe yorum yazıyorum
    indirimler çok güzel bizim burda sadece gratis var.biz gidinceye kadar stoklar tükenmiş oluyor bu bizim için büyük kayıp,bu arada güle güle kullanın iyi günler
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hatice;
      Ben de alısveriş yazılarını okumayı cok seviyorum. Uzuldum ama Watsons filan acılsa keske yakın zamanda.
      Sevgiler

      Sil
  2. Gule gule kullan canim :) Garnier Gratiste indirimin ikinci gunu indirime girdi. Biz 6-7liraya almistik. Kapaticidan ben cok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben hem 7 Mart hem 8 Mart'da gittim. 7 Mart'da kremi indirimli aldım ama 8 Mart'da goz makyaj temizleyici dusmedi :/

      Sil
  3. Kuzum ben de bir göz kremi istiyorum bu gözüme çarptı ama hakkında bir şey bilmediğim için almadım. Senin yazını bekliyorum memnun kalırsan alacağımm♥ Bu arada Garnier'in bu seri kremleri çok başarılı bence beğeneceğini düşünüyorum :)
    Hepsiniii güle güle kullan öpüyorum çok çokk tatlımmm :*:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm tesekkur ederim balım bende opuyorumm seni cok cok :)))
      Kremi Ceyda yazmıstı bende onda okyunca almaya karar verdim . Kullanayım yazısını yazacagım tatlımm :) Nemlendirciyi de umarım begenirim bebegim , gerci sen guzel diyorsan guzeldi:)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım =) sen söyleyince dün parfümlere ufak bir göz attım ama tester olmadığı için kokusunu bilmediğimden almadım. Almak istediğim bir kaç şey daha vardı ama bulamadım bende. Rossmanna giremedim bile acelemiz vardı =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım Anneler Gununde gideriz biz de :) Parfumler icin rica etsen acıyorlardı ama:)) Tesekkur ederim bebegim :)

      Sil
  6. Bebeğim bende project pan ürünlerimi toparlamaya çalışıyorum.Kararsız kaldım ^.^
    Güle güle kullan hepsini canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım :)) Ay bende toplayacagım onları ama hadi hayırlısı :)

      Sil
  7. En güzelinş yapmışsın canım bir de dirty works göz kremini ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha acmadım bile tatlım :)) Senin begenmene cok sevindim ama :)

      Sil
  8. Aldıklarınızı güle güle kullanın. Peloid çamur maskesini severek kullanmıştım ben. Totes meerleri daha denemedim. Bu arada Dark kiss parfüm çiçeksi mi baharatlı mı, meyveli mi tam olarak neyli kokuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peloid maskeyi cok daha merak ettim simdi :) Parfumun çiçeksi bir kokusu var :)

      Sil
  9. Dark kiss parfüm nasıl kokuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeksi , agır olmayan hos bir kokusu var. Fakat cok hafif de degil.

      Sil