2 Mart 2014 Pazar

Organique Cekilişi Kazananı

Merhaba.
Cekilişi bu sefer biraz gec acıkladım . Aslında onceden cekilişi yapıp videoyu cekmiştim fakat minik kedişim hasta ve huysuz. Surekli yanındayım o yuzden videoyu yukelemeye fırsat bulamadım. Siz de dualarınızı esirgemeyin lutfen bir an once iyilessin bebegim.

Kazananı her zaman ki gibi Random.org ile belirledim. Kazanan " Melek Kayan" oldu. Kendisine mail atacagım birazdan . Salı aksami 22.00' a kadar donus yapmazsa cekilişi tekrarlayacagım.

4 yorum:

  1. Çooook geçmiş olsun tatlım inşallah en kısa zamanda iyileşir minnoş =( Bu arada birşeyi farkettim random genellikle tek sayıları seçiyor ek haklı çekiliiş yapmak bu yüzden iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ben hic farketmemiştim tatlım. Ek haklı cekilişler ne yazik ki kotuye kullanılabiliyor. Bu yuzden cekiniyorum . Umarım iyileşir tatlım kısa surede :)

      Sil
  2. ayy kıyamaaamm çok geçmiş olsun,kazanan arkadaşa da tebrikler.. umarım en kısa sürede iyileşir :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. Biz de en kısa surede iyileşmesini istiyoruz :)

      Sil