18 Nisan 2014 Cuma

Blogum 1 Yasında !!!!!!!

Merhaba!

Su an saskınlık icerisinde bir yazı yazıyorum. İtiraf etmem gerekirse blogumu ne zaman actıgımı ilk yazımı ne zaman yazdıgımı bilmiyordum. Evet ciddiyim gercekten bilmiyordum. Tek bildigim Nisan ayı icerisinde blogumu acmıs oldugumdu. 5 dakika once icimde uyanan bir merakla ilk yazımı ne zaman yazmısım diye bakayım dedim. Baktıgım an sasırdım ve sonra bir de telefonumun takvimine baktım inanamayıp.
İlk yazım Merhaba imis ve 17.04.2013 tarihinde yazmısım. İlk urun tanıtım yazımı ise 1 sene once tam bugun 18.04.2013 tarihinde yazmısım.
Blog acmamın bana bir cok katkısı oldu. En buyuk katkısı ise suphesiz ki tanıstıgım ve guzel dostluklar kurdugum arkadaslarım. Blogumu iyi ki acmısım ve iyi ki onlarla tanısmısım diyorum. Siz degerli takipcilerimi de unutamam  Bugune dek beni yalnız bırakmadıgınız ve desteklediginiz icin cok tesekkur ederim.Ayrıca sevdigim ve beni mutlu eden bir sey yapıyorum. Nasıl anlatacagımı bile bilmiyorum su an hislerimi.

26 yorum:

  1. Canım nice güzel bol postlu yıllar dilerim sana :)

    YanıtlaSil
  2. nice bloglu yıllara o zaman canım çok sevgiler öpüyorum çok çok :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim İrem'cigim :) Ben de opuyorum cok cok :)))

      Sil
  3. Blogunun 1. yaşı kutlu olsun :) daha nicelerine inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Melis :) Hep birlikte nice yaslara :)

      Sil
  4. canmm tebrik ederim :))) nice yıllara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canım. Sizlerle birlikte nice yıllara :)

      Sil
  5. daha nice nice 1 yıllara :) aynı sene içinde açmışız demek ki :)

    YanıtlaSil
  6. Daha nice senelere canım :)

    YanıtlaSil
  7. canım kutlarım seni:-)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba 1.yılın kutlu olsun :) Daha daha uzun süreler seni burada görebilmek dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Kozmetik Merakı:)) Sizlerle birlikte nice yıllara İnsallah :)

      Sil
  9. İyi ki açmışsın tatlım blogunu =) <3 Nice nice senelere =*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm cok cok tesekkur ederim. Hep birlikte nice yıllara. İyi ki acmısım da senin gibi guzel bir insanla tanısmısım:)) <3

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler Balböceği, nice yıllara nice yayınlara:)

    YanıtlaSil
  12. Nice güzel yayınlı seneleree:))

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler darısı başıma (: bloguma beklerim bende yeni açtım (:
    heraninpaylastiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil