19 Nisan 2014 Cumartesi

Clinique SPF 30 Yüz Gunes Koruma Kremi

Gunaydın.
Bir urun yazısını hazırlanırken uzun sure kullanmıs olmaya ozen gosteriyorum. Bu kremi ne yazik ki alalı cok uzun zaman olmadı fakat fikirlerim olustu. Sephora'da kampanya  bitmeden yazısını yazısını hazırlamak istedim.

.Gunes kremleri konusunda hassaslıgımı sık sık dile getiriyorum ve yaz kıs mutlaka gunes kremi kullanıyorum. Bu kremi favorim olan gunes kremini bulamadım.Bunun uzerine yeni bir koruyucu arayısına girdim. Ceyda'cıgım ile Sephora'da gezerken kasanın yanında bu minik sirin kremi gordum . Fiyatını duyar duymaz hemen aldım.Krem her zaman dikkat ettigim gibi UVA korumasına karsın UVB koruması da iceriyor.

Ambalajı cok tatlı minicik ve rengi inanılmaz hos. Cantaya atıp cıkmaya musait. Ayrıca oldukca da saglam.

Clinique'in Krem ile ilgili neler dedigine bakalım:
Solar Smart teknolojisi ile geliştirilmiş, güneş yanığı ve yaşlanmaya karşı etkin koruma sunan formül, UVA ve UVB ışınlarına karşı cildinizi korur. Cildin onarım sürecini iyileştirerek, yaşlanma belirtilerine karşı koruma sağlar. Antioksidan içeriği sayesinde, çevresel zararlara karşı cildi korur. En hassas ciltler için bile uygundur. Dermatologlar tarafından test edilmiştir. Yağsızdır.

Kremin yapısı gercekten kremsi ve yogun hatta benim icin goz korkutucu.Bu yuzden basta tereddut ile yaklastıgımı itiraf etmeliyim. "Eyvah bu benim yuzumde sivilce yapar , vıcık vıcık yaglandırır , kolay emilmez" dusunceleri beynimde dolanıyordu. Ta ki kremi surene dek. Kremi surdugumde inanılmaz hızlı sekilde emildi . Butun gun cildimde kalmasına ragmen cildimi yaglandırmadı ve cok cok korkmama ragmen cildimde herhangi bir sivilceye , aknelenmeye , hassasiyete yol acmadı. Ayrıca gunes kremlerinde korkulan ciltte beyaz leke bırakma sorunu bu kremde yok. Kokusuz olması da ayrı bir artı.

Ben bu kremi cok begendim. Elimde baska gunes kremide var. Elimdekiler bitince guzel bir kampanyada bulursam tekrar alırım. Yaz icin uygun fiyatlı bir nemlendirici arayısı icerisindeyseniz Clinique SPF30 koruyucuya bakmanızı oneririm. Sephoralardan  30 ml minik boyunu 29 liraya alabilirsiniz.

11 yorum:

  1. Güle güle kullan bebeğim beğenmene sevindim =) Bu aralar sephoraya gidebilirsem bende almayı düşünüyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım gidip almanı oneririm ben cok begendim. Tesekkur ederim kuzusum :)

      Sil
  2. 4-5 yıl önce Clinique'in 50 spf kremini kullanmıştım. Bana yoğun ve yapış yapış gelmişti ve bir daha almadım. Belki tester filan bulup tekrar denemem lazım çünkü Clinique beğenidiğim bir marka. Güzel güneş kremi bulmak çok zor. Sen bulduysan ne mutlu sana! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Bebe kesinlikle cok zor bulmak krem. Tester bulup denemeni tavsiye ederim ama gercekten yogun ve yapıs yapıs bir yapısı yok . Ben sırf yogunluk yuzunden yuzume goz makyajı haric makyaj yapamıyorum rahatsız oldugum icin :))

      Sil
  3. Yağsız olması çok çok iyiymiş canım.Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bebegimm . Kesinlikle katılıyorum yagsız olması cok buyuk bir artı :)

      Sil
  4. Pekiiii antikomedojeniktir yazıyor mu? ya da üzerinde bi yerde AC ibaresi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yazmıyor cunku bu gunes kreminin sivilceleri onleme veya iyilestirme gibi bir iddiası yok . Tek amacı gunesten korumak. Ayrıca non-komedojeniktir diye de belirtilmemiş fakat en hassas ciltler dahil tum ciltlerin kullanabilecegi yazıyor.

      Sil
  5. Yağsız olması çok büyük avantaj kuzum güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tatlm. Yaglı urunleri ne olursa olsun kullanamıyorum :) Tesekkur ederim bebegim...

      Sil
  6. Ben bu kremin 50 spf olanını kullanıyorum. Sizin görüşün aksine ben pek memnun kalmadım. Kuruya dönük karma bir cildim var. Ayrıca yağ bazlı demişti bana veren arkadaşım ama bende de sivilce yapmadı. Benim memnun olmadığım nokta burunda kusma yapması, tere dayanıksız oluşu ve ağır ve yağlı bir his bırakması oldu. Bir daha alır mıyım? Hell no!

    YanıtlaSil