7 Nisan 2014 Pazartesi

Loreal Cilt Duzgunleştirici Yuz Temizleme Jeli

Haftanın ilk gunu ve benim vizelerim baslamıs durumda . Bu yuzden uzerimde yogun bir sters var ama Antalya'nın guzel havaları ders calısmama engel oluyor. Neyse bugun ki konugumuz Loreal'in Normal ve Karma Ciltler icin uygun olan Cilt Duzgunlestirici Yuz Temizleme Jeli.

Bu jeli almamdaki en buyuk etken uzerindeki "Sabun İcermez " ibaresiydi. Yuz temizleme urunu secerken ozellikle sabun icermemesine dikkat ediyorum.
Bakalım Loreal Bu jel hakkında neler demiş:

Genel olarak bu jeli begendigimi soyleyebilirim.Cok hos , rahatsız etmeyen ferah bir kokusu var. Yuzunuzu yıkadıgınızda cildinize guzel bir ferahlık veriyor . İlk etapta kopurmese de cildinize surdugunuzde yada avuclarınızda kopurtebiliyorsunuz fakat cok yogun bir kopurmesi yok. Cildimi guzelce temizledigini dusunuyorum. Hassas olan cildimde ekstra hassasiyete veya aknelenmeye yol acmadı. Ayrıca hem yuz hem de goz icin kullanımı uygun. Bence tek bir eksisi var yıkadıktan sonra yuzum geriliyor ve nemlendirici surme ihtiyacı duyuyorum. Bir daha ki sefere Pembe olanını almayı dusunuyorum.

2 yorum:

  1. Loreal in yüz temizleme jellerini genel olarak beğeniyorum elimdekiler bitince loreale geri dönmeyi düşünüyorum bende. Güle güle kullan balım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bebegimm. Senin de memnun kalmana cok sevindim. Elindekiler bitince bu jele sans verebilirsin :)

      Sil