30 Mayıs 2014 Cuma

Mimlendim

Merhaba.
Yeni ve eglenceli bir Mim yazısı ile karsınızdayım. Minik Kuş  blogunun yazarı Sule beni mimlemiş. Cok tesekkur ediyorum ve hemen mime geciyorum.

1. Blog açma hikâyeniz nedir?
Kozmetik urunlere merakım cok uzun suredir vardı . Bildiklerimi, kullandıgım urunleri sizlerle paylasmak istedigim icin blog actım. 

2. Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Sevgilim Bitanem bana arada Balbocegim der. Ben de blog acmayı dusundugumde ismine karar verememiştim ve bitaneskom "Balbocegi " olsun dedi. Ben de sonradan "ile Kozmetik'i" ekleyince Balbocegi ile Kozmetik oldu :) 

3. Hangi mevsimi seversiniz?

Bu benim icin oldukca zor bir soru . Her mevsimin ayrı guzelligi var ama yaz ve ilkbaharı daha cok seviyorum sanki.

4. Bu mevsimler size neyi çağrıştırıyor?
Imm sıcak , gunes ve tatili . Ayrıca babet giymeyi cok seven biri olarak babet giymenin zamanı geldigini . 

5. Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mi?
Kesinlikle eyeliner. 

6. Blog yazmak sana ne kazandırdı?
En buyuk kazanımı kesinlikle arkadaslıklar. Cok guzel dostluk ve arkadaslıklar kurduk burda . 

7. Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?
Kesinlikle kitap okumak.

8. Şiir mi roman mı yoksa hikâye mi?
Roman.

9. En çok etkilendiğin film?
Cok etkilendigim bir film su an aklıma gelmiyor. Cok cok begendigim filmler elbette var. Sadece birinden bahsetmek istiyorum. Django Zincirsiz kesinlikle harika bir film. Hatta minik kedimin adı da bu filmden dolayı Django :)

10. Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?
İkisi de degil evde oturmayı tercih ederim. Kabul ediyorum tembelim.

11. Kitap okumak mı film izlemek mi?
Aslında ikiside ama uzun suredir kitap okuyamıyorum :(

12. Hani tür kitaplar ya da filmler?
Polisiye/korku romanlarını daha cok seviyorum. Duragan gecen romanlar bana gore degil. İcim sıkılıyor. Heyecan olması lazım.

13. Klasik giyinmek mi spor mu?
Aslında ikisinden de biraz . Spor-klasik giyinenlerdenim. 

14. Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?
Bu cok zor bir soru oldu ama bu konuda kendimi kısıtlayamam. Kozmetik urunleri , çanta ve ayakkabı :)

15. En sevdiğin yemek?
Bu cok zor geldi aslında cunku ben cokca yemek seven biriyim. Patlıcanın yeri ayrı olabilir. Alerjim olmasına ragmen yiyiorum. Onun dısında iskenderin yeri ayrıdır.

16. En sevdiğin diziler?
Cok fazla dizi izleyen biri degilim. Hic Turk dizisi izlemiyorum hatta. Yabancı ise Supernatural izliyorum. Garip gelebilir ama surekli belgesel izliyorum. Evde sadece belgesel kanalları acık oluyor. 

17. Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?
Sokaktaki tum hayvanlara yemek , yatacak ortam ve saglık kazandırcak bir yetenek isterdim. 

18. Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Hastayken cok gecimsiz , huysuz aksi cekilmez biri oluyorum. Bu surede de en cok sevgilime atarlanıyorum. Onu kırmak sanırım hasta olmamın en kotu tarafı.

19. Alınacaklar listen var mı? Varsa ilk beşi hangisi?
Var olmaz mı? Sadece kozmetik uzerine olanları yazıyorum ama.
*** İlk olarak bugun denedigim ve bayıldıgım Tous Gold Women Parfum var. 
*** Kiehl's Avakadolu Goz Kremi
*** Mac Paint Pot Soft Ochre( Uzun suredir aklımda yogun bir kararsızlık donemindeyim)
*** Selective Protek Ammino Keratin Maske
*** Su an ulkemize yeni gelen Maybelline Baby Lips

20. İlk aldığın makyaj malzemesi hangisi?
Dudak dolgunlastırıcı bir glosstu yanlıs hatırlamıyorsam ama emin degilim su an . Rimel de olabilir. 

Ben deeee  Alice'i , Miss.Poine'yi ve Ceyda'yı  mimliyorum.

8 yorum:

  1. Bunun bir iki soru farklısını yapmıştım bebeğim ben teşekkür ederim mimlediğin için :) :*

    YanıtlaSil
  2. Bende patlicanı çok seviyorum. Küçükken dudaklarım kabarırdı avuçlarım kaşınırdı elime yemek geldiğinde ama geçti sanırım çok sevdiğimden :) Mimi yapacağım canım çok teşekkür ederim beni unutmadığın için öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patlıcan konusunda yalnız degilmişim tatlım:)) Rica ederim canım en kısa zamanda bekliyorum:)

      Sil
  3. dean winchester sam winchester bu diziyi seviyorum:-)

    YanıtlaSil
  4. Çok eğlenceli bir mim olmuş, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil