27 Mayıs 2014 Salı

Pastel Express Volume + Lenght Maskara

Merhaba.
Finallerim basladı ve bu yuzden blogumla cok fazla ilgilenemiyorum. Bu yuzden sizden ozur diliyorum.
Bugun sizlere uzun sure once aldıgım fakat denemeye anca fırsat bulabildigim Pastel'in Volume ve Uzunluk veren maskarasından bahsetmek istiyorum.
Maskaranın fırcasının silikon olması benim icin artı ile baslamasını saglıyor. Cunku maskarada plastik/silikon fırcaları tercih edenlerdenim. Genelde tombik silikon fırcalar kullanıyorum fakat bu digerlerine gore daha ince.
Maskaranın yapısı cok ıslak degil ama kuru da degil ikisinin arasında. Bunda benim maskarayı kullanmadan once bir kez acıp sonra kenara kaldırmamın da etkisi olabilir tabi ki. Yapısı ıslak olmadıgı icin kirpikleri cok fazla yapıstırmıyor . Kuru olmadıgı icin de topaklanmaya neden olmuyor en azından ilk katta. Surerken dikkat etmezseniz her maskara gibi kirpikleri birbirine yapıstırma potansiyeli bulunuyor . Dikkatli suruldugunde ortaya cıkan sonuc ise bence cok cok guzel. Kirpiklerim tek tek ayrılıyor . Ayrıca uzatma konusunda da basaılı oldugunu soylemeliyim. Gun icerisinde akma , bozulma, dokulme yapmıyor. Verdigi siyahlık bence oldukca yerinde .  Bu maskara ile iglili blog yazılarını okurken surekli " zor cıkıyor " sozu ile karsılasmıstım. Kesinlikle katılıyorum. Kolay cıkan bir maskara degil. Ben once cift fazlı bir temizleyici ile temizliyorum. Ardından Garnier Kusursuz makyaj temizleme suyu ile geciyorum ve en son yuzumu , gozlerimi yıkıyorum.
Fotograflardan da goruldugu uzere fiyat - performans acısından oldukca kaliteli ve guzel bir maskara. ( Alt fotografta karma karısık duran kirpiklerime maruz kaldıgınız icin özur dilerim)
Bu maskarayı alır mıyım su an emin degilim. Aklımda Basak'ın  cok begendigi Pastel BigNBlack maskara var. Fiyatı 11-15 lira arasında olması lazım. Donem donem yapılan kampanyalarla cok daha uyguna almanız mumkun.


Caudalie Guzellik İksiri'nin de hediyeler arasında bulundugu Yaza Merhaba Cekilişime Katılmayı Unutmayın . Katılmak icin TIKTIKTIK

6 yorum:

  1. Bebeğim senin kirpiklerin zaten uzun bu rimel benim dandik kirpiklerimde işe yaramaz sanırım =) Sende ki duruşunu çok beğendim ama <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim fotograflar cok yakindan cekildigi icin karsidan gorunusunu yansitamadim. Normalinde cok daha guzel duruyor. Ucunun ince olmasu belki ise yarardi bebegim. Ayricaa kendo kirpiklerine de haksizlik etme lutfen :) ♥♥♥

      Sil
  2. benım kırpıklerım cok uzun olmamasına ragmen cok memnun kaldım bu urunden ben bıtmesıne cok az kaldı zaten :( slikon fırca herzaman daha guzel sonuclar verıyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de silikon firca sevenlerdenim. Kirpiklerin cok uzun degilse Loreal Telescopic Carbon Black 'i de tavsiye edebilirim. Benim kirpiklerim uzun oldugu icin firca da cok ince oldugu icin zorlanmistim ama annemin kirpiklerinde gozle gorulur fark olusturdu :)

      Sil
  3. Zor çıkan maskaraları sevmiyorum :/ Gayet güzel durmuş kirpiklerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım:)) Zor cıkması dısında kesinlikle harka :)

      Sil