10 Haziran 2014 Salı

Aubrey Organics NuStyle Organic Sac Spreyi

Merhaba.
Bugun ki konugumuz temiz icerikli urun severlerin oldukca hosuna gidecek bir urun. Aubrey Organics temiz icerikli , hayvanlar uzerinde test yapmayan , vegan bir marka.

Aslında sac spreyi kullanam biri degilim . Bu minik boy sprey Aubrey Organics'den gelen sample urunlerle dolu paketin icinden cıktıgında oldukca sasırmıs ve merak etmiştim. Hemen de denemeye basladım.
Aubrey Organics'in bu sprey ile ilgili neler dedigine bir bakalım:
"Saç modeliniz sertifikalı organik içerikli bu saç spreyi ile hiç bozulmasın. İçeriğindeki kinoa proteini saçı elektriklenmeye karşı korurken aynı zamanda saçın doğal parlaklığının da ortaya çıkmasını sağlar. Saçı pürüzsüzleştirir,  ekstra dolgunluk sağlar. 
USDA ve NOP sertifikalıdır."

Saclarımı yıkadıktan sonra tarayıp normal rutinimi devam ettirip en son bu spreyi kullanıp sacımı kurutmaya bıraktıgımda saclarımda en ufacık kabarma ve elektiriklenme olmadı , dogal parlaklıgı da ortaya cıktı. Ayrıca kendinden gecen dalgalarım daha duzenli ve guzel gozuktu. Sprey normal sertlikte dese de benim saclarımda bir sertlige neden olmadı.
Ayrıca saclarımda denizden cıkmıs dalgaları yaratmak istedigimde  de bu spreyi kullanıyorum. Gece saclarımı hafif nemlendirip oruyorum ve daha sonra bu spreyi azıcık sıkıyorm. sabah saclarımı acıtıgımda da bu spreyi sıkıyorum ve ortaya cıkan goruntu cok hosuma gidiyor.
Spreyin lavantayı andıran cok hos bir kokusu var kesinlikle rahatsız etmiyor. Dogal icerikli bir sac spreyi arayında iseniz kesinlikle sans vermenizi oneririm.
Bu urunu denemem icin gonderen Aubray Organics'den Rüçhan Hanım'a cok tesekkur ediyorum.

2 yorum:

  1. Saçı sertlrştirmemesi çok iyiymiş. Bende saçları sertleştiriyor diye hiç kullanmıyorum saç spreyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de saları sertleştiren urunleri kullanmıyorum. Bu yuzden bu sprey sahane )

      Sil