7 Haziran 2014 Cumartesi

Nisan-Mayıs Bitenler Cope Gidenler -11

Merhaba.
Sınavlarım bitti ve İstanbul'a dondum. 
Burada ki ilk postum da (Cekiliş Sonucu)dısında Bitenler-Cope Gidenler olsun istedim.
Cok fazla urun bitiremedim ne yazik ki.
***Yves Rocher Cift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici : Kotu bir urun degildi ama Maybelline'den cok daha fazla memnundum. Su an cift fazlı temizleyici stogum cok fazla ama biterse de tekrar almam. Bu urunden cok daha ucuza aynı işlevi yerine getiren temizleyiciler de mevcut. Yazısını okumak icin Tıklayınız..
***Bioderma Sensibio H2O: Memnun kaldıgım ama cok abartıldıgını dusundugum bir urun. Yazısı icin Tıktıktık..
***Loreal Uc Etkili Yuz Temizleme Jeli: Begendigim bir temizleyiciydi. Kurutma , sivilce , hassasiyet yapmadı. Su an Innova kullanıyorum ama bitince bundan alırım muhakkak. Yazısı Burada.
***Alouette Yuz Kurulama Havluları/Mendilleri: Rossmann'dan aldıgım bu tek kullanımlık havlularla yuzumu kuruladım. Gayet memnun kaldım.
***Pure Flowers Islak Mendil: Sok'tan aldıgım bu ıslak mendillerin kokuları cok hos. 
***Benri Yuvarlak Pamuklar: Cok övüldüğü icin almıstım ama İpek Pamuk varken bunu alacagımı sanmıyorum.
***Kihel's Gece Bakım İksiri: Tester bir urundu ama ben acıp kullanmayı unuttum.Kullandıgım ilk birkaç gunde cildim yumusadı . Begendim.
***Cettua Burun Bantları: Begeniyorum ama su an elimde yok.
***Purederm Kopuk Maske: Bitenler yazılarımın demirbaşlarından. Verdigi aydınlatma etkisini seviyorum. Elimdekilerin hepsi bitti. Yazısı icin tıııkkkk.
 ***Live Clean Sac  Kremi: Ne yazik ki begenemedim. Yazısı burada.
***Ariane Keratinli Sac Maskesi: Bu maskenin yazısını nasıl yazmadım bilmiyorum.. Cok harika bir maskeydi. Tekrar  almayı dusunuyorum.
***HC Ovex Maske: Etkisi oldukca guzel olan bu maskeye yıpranmıs , kurmus saclarınız varsa kesinlikle sans vermelisiniz.
***Palmolive Thermal SPA Dus Jeli : Bu seride en cok Hindistan cevizli olanı begeniyorum . Su an elimde cok jel var. Biterse hindistan cevizlisini alırım. Yazısını okumak isterseniz buraya tıklayıız.
***Yves Rocher Dokulmeyi Onleyici Sampuan: Yazsını yazacaktım ama unuttum. Bence cok gerekli bir urun degil. Cok begenmedim. Tekrar almam.
***Isana Isıya Karsı Koruyucu Sprey : Isıya karsı koruma konusuda basarılı mı bilmiyorum . Saclarımın kolay taranmasını saglıyordu. Kokusu garipti. Alabilirim de almayabilirim de emin degilim.
Bu  ay da bu kadar urun bitti ve kurtuldum. Sadece sac ve yuz urunlerini bitirmişim. Her ay sundugum " bir daha ki aya umarım renkli kozmetik urunu biitiririm" diyerek bugun ki postu bitiriyorum.

4 yorum:

  1. Yüz kurulama havlularını merak ettim kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Nice bitenlere canım, palmolive duş kremleri, jellerinde başarılı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dus kremlerini hic denemedim tatlım ama merak ettim:)

      Sil