24 Haziran 2014 Salı

Buyuk Sephora İndirimi Alışverişi

Buyuk Sephora indirimi 21 Haziran Cumartesi gunu basladı. Aslında hemen gitmek gibi bir niyetim yoktu ama Instagram'da blogger arkadaslarımın paylasımlarını gorunce dayanamadım ve gittim. İndirim gayet guzel ve göz dolduru , bitmeden ve gec kalmadan ugramanızı tavsiye ederim.
Benim adlıklarıma gelecek olursak ;
*Front Cover'ın ikisi Antalya'da , biri Maltepe'de olmak uzere 3 tane paletini begenmiştim. Antalya'da begendiklerim indirim oncesinde de Maktepe'de yoktu. İndirim basladıgı gun gittigimde ise Maltepe'de begendigimi de bulamadım. O sırada annem bu paleti gosterince begendim ve hemen aldım. İndirimli fiyatı 37 liraydı.
* Sephora Kalem Goz farı 5 lira.
* Sephora Goz Kalemi 5 lira.
*Sephora Oje 3 lira.
son olarak 50 lira ve uzeri alısverişlerde 7 liraya dusen Sephora Cift fazlı goz makyaj temizleyicisini aldım.
Asıl amacım Too Faced paletlere bakmaktı ama Maltepe Park magazasında Too Faced standı olmadıgı icin elim bos dondu. İndirimden bir kac parca urun daha alacagım herhalde.
Bu arada asagıda ki paletleri Antalya veya İstanbul Anadolu Yakasında gorurseniz lutfen bana haber verin. Bir de gorselini bulamadıgım icerisinde yine baked farlar ve minik bir sıvısı olan paleti gorurseniz beni unutmayın.

Clinique urunlerinden olusan cekilisime katilmayi unutmayiniz. Katilma icin TIKLAYINIZ..

6 yorum:

  1. Güle güle kullan çok güzel şeyler almışsın :) Ben de bir uğrasam sephoraya iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hala ugramadayısan en kısa surede ugramanı oneririm. Cok tesekkur ederim :)

      Sil
  2. ahh ben de palladiuma gidebilsem too faced bakacaktım ama maltepede olmadığını bildiğim için hiç gitmedim bile ..:-( güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm Palladium bana cok uzak geldigi icin gidemedim. Tuzla'dan gitmek işkence gibi oluyor . Tesekkur ederim:)

      Sil
  3. çok cici şeyler almışsın canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil