26 Haziran 2014 Perşembe

Kiehl's Magaza Turu ve Minik Alışveriş

İstanbul'a dongumde ilk yapmak istediklerimden biri Kiehl's magazasına ugramaktı. Hem evime yakın oldugu icin hem de Instagram'da  Gulcan Hanım ile tanısınca Maltepe Park magazasının yolunu tuttum. 

Magaza turuna gecmeden once Kiehl's markası hakkında minik bir bilgi vermek istiyorum. "Kiehl's 1851 yılında Amerika'da bir eczane olarak kurulmus." Bu bilgi benim markaya olan guvenimin kat kat artmasınını saglayan nedenlerden biri.
Her Kiehl's magazasının girisinde oldugu gibi burada da once Mr.Bones karsıladı bizi daha sonra Gulcan Hanım iceride bizi tum samimiyeti ile bekliyordu.
Magazanın genel gorunusu



İcerisi benim gibi kozmetik severler icin kesinlikle harika bir yer. Urunlerin dizimi , acıklamaları hersey harika. Ayrıca tum urunlerin de testerı bulunuyor boylece yapılarına bakabiliyorsunuz.  
Kiehl's ın en cok satılan 10 urunu ise karsımızda. Birinci sırada benim de cok cok cok cok merak ettigim Midnight Recovery Concentrate bulunuyor.

Kısa bir magaza turundan sonra yukarıdaki masaya gectik. Gulcan Hanım cildime analiz yaptı ve yaptığım yanlıslar konusunda beni uyardı. Daha sonra urunler hakkında tek tek bilgi verdi , bıkmadan usanmadan tum sorularımı yanıtladı. Daha sonra cildime uygun tester urunleri verdi ve bir sure denememi istedi. 
Urunleri denedikten sonra tekrar magazanın yolun tuttum. Yine Gulcan Hanım cildime analiz yaptı ve cildimdeki değişimleri gosterdi ki bu sure zarfında ne zaman sorum olursa Instagram'dan yardımcı oldu. 
Buradan Gulcan Hanım'a tekrar cok tesekkur ediyorum hersey icin. 
Denedegim urunlerden Avokadolu Goz Kremini ve Tum ciltler icin uygun olan Yuz temizleyicisini aldım. Daha almayı dusudugum bir cok urun var.Bir sonraki gelişimde nemlendiricimi de alacagım .
Ve bunlar da denemem icin verilen tester urunler:
Yakınlarınızda bir Kiehl's magazası varsa mutlaka ugramanızı ve cilt analizi yaptırmanızı oneririm. Ustelik her cilt tipine uygun urun bulmak mumkun .
Yakınımda Kiehl's magazası yok diyorsanız uzulmeyin . Kiehl's internet sitesine tıklayarak urunleri inceleyebilir ve telefonla sipariş verebilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Kiehl's in ürünlerini tam 2 yıldır düzenli kullanıyorum. Kiehlsin her ürününden çok memnunum. Hiç bir yan etkisini görmedim. Avacado lu göz kremi kışın favorim. Güzel bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmanıza cok sevindim. Ben de yeni yeni kullanmaya basladım ve simdiden bayıldım. Urun cesitliligi ve cilt tiplerine uygunlugu cok cok guzel. Avokadolu goz kremini ben de kısın almayı dusunuyordum ama goz cevrem cok kuruyunca kısı bekleyemedim. Cok memnun kaldım. Sizhangi urunleri kullanıyorsunuz?

      Sil