1 Temmuz 2014 Salı

Minik Gratis ve Cosmetica Alışverişi

Merhaba.
Birkaç gundur post giremedim cunku Antalya'ya dondum. İstanbul'dan gelince buranın sıcagında resmen sersemledim. 
Bugun sizlere Gratis ve Cosmetica'dan yapmıs oldugum minik alısverişi gostermek istiyorum. 

Cosmetica'nın kurulus yıldonumu nedeniyle indirimler baslamıstı. Sadece bakmak icin girmiştim ama tabi ki oyle olmadı.
Dove'un kokusuna ve yumusatmasına bayıldıgım yogun onarıcı sac bakım kremini aldım. İndirimdeydi ve fiyatı 3.90 liraydı.
Bu yuvarlak pamukları meraktan aldım. 50 tanesi 70 kurustu.
Cosmetica'ya sac kremi almak icin tekrar ugrayacagım kesin.
Daha sonra hemen carprazında duran Gratis'e gittim. Amacım gunes kremi almaktı .
La Ligne Cocuklar icin SPF50 Gunes kremini aldım. %30+%5 indirimle 15.9 liraydı.
Eklips Kas-Eyeliner fırcası. İndirimle 2.75 liraydı. Daha kullanmadım ama yumusaklıgına bayıldım. Bu farcalardan mutlaka daha da cok alacagım.

Siz bu sıralar alısveriş yaptınız mı ? Neler aldınız?

Clinique urunlerinden olusan cekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ. 

9 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını. Eklips fırçalarını merak ediyorum. Eyeliner fırçasını deneme fırsatın oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Eyeliner fırcasını henuz deneyemedim ama en ksıa surede deneyecegim:)

      Sil
    2. O zaman yorumlarını da bekliyorum :)

      Sil
  2. Cosmetica'dan ben de nasibimi aldım, hatta Lionesse kaş ve eyeliner fırçasını 3.5 TL'ye aldım indirimle sanırım. Güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde milyon tane eyeliner fırcası olsa gene doymam herhalde. Lionesse'nin fırcasına dikkat etmemiştim tekrar gittigimde bakcagım. Sen de guzel gunlerde kullan:)

      Sil
  3. Güle güle kulla:) yaptım ben de bir delilik ruj muj oje :) kafa kalmadı artık bende, yakında paylaşıcağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım sen de guzel gunlerde kullan:)

      Sil
  4. Güle güle kullan kuzum. Cosmetica indirimine gidememek Sephora indiriminden daha çok koydu valla :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hala vaktin var. Uğrayabilirsen mutlaka uğra:)

      Sil