4 Temmuz 2014 Cuma

La Roche Posay - Ultra Akıskan Renkli SPF50 Gunes Kremi

Guneş ; sadece kızarmamıza ve yanmamıza neden olmuyor. Aynı zamanda ; erken yaslanmamıza , cilt lekelerine ve en onemlisi cilt kanserine neden olabiliyor. Bu yuzden uzmanlar sadece yazın degil 365 gun gunes koruyucu urun kullanmamızı oneriyorlar. 
Ozon tabakasının delinmesi ile de UVA ve UVB koruma sağlayan kremler kullanmamız gerekiyor. 
Gunes'in etkisini en cok gosterdigi yaz ayarlarındayken ben de sizlere La Roche Posay'in Normal ve Karma Ciltler icin uygun olan renkli gunes kreminden behsetmek istiyorum.
Ambalajı oldukca guzel. Çantaya açıp cıkmaya musait. Ayrıca tüpün ucu ince oldugu icin cok fazla urun cıkmıyor ve boylece kremimiz ziyan olmuyor. 
Bu koruyu " Yoğun güneş ışığı altında , alerjiye eğilimli, hassas veya güneşe karşı toleranssız ciltler " için uygun. Yağsız bir koruyucu . Parfüm , Paraben , Çinko Oksit ve PABA  turevlerini  içermiyor. Su gecirmiyor.
Yapısı oldukca akıskan neredeyse su gibi ve bilinen gunes kremlerinin aksıne beyaz değil renkli. Asağıda da aksıkan yapısı acıkca ortada. 
Renkli bir gunes koruyucu olsa da kapatıcılık ozelligi yok. Bu beklenti ile alırsanız ne yazik ki hayal kırıklıgına uğrayabilirsiniz. Bu krem tıpkı Hamilton Everyday FaceMat gibi cilde hafif ısıltı veriyor. Ben bu kremi surdugumde mat olan cildim aydınlanıyor.Fakat yanaklarımda gun icinde olusan kızarıklıklar kapanmıyor. 
Kremin Dağıtılmıs Hali

Sürüldüğünde ağırlık yapmıyor , yağlı , yapıs yapıs bir his bırakmıyor .Ayrıca renkli olması nedeni ile beyaz kalıntılar bırakmıyor. Yapısı su gibi oldugu icin kolayca yediriliyor. Siyah noktaya ve akneye sebep olmuyor.
Ben bu koruyucudan cok memnun kaldım hatta bayıldım. Cok severek kullanıyorum. Bittiğinde Hamilton hala gelmemişse bu koruyucu tekrar alacagım.

Siz de lutfen gunes koruyucu kullanmayı ihmal etmeyin.

Uzmanlar Spf 50 ve uzeri kremleri İcerisinde cok fazla kimyasal oldugu gerekcesi ile onermesede; benim gittigim tüm doktorlar cildimde ki hassasiyetten dolayı 50 ve üzeri koruyucu iceren urunler kullanmamı oneriyor. Bu yuzden ozellikle yazın tercihimi 50+ kremlerden yana yapıyorum.
Clinique urunlerinden olusan cekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ.

9 yorum:

  1. Ben yıllardır bunun beyaz renkli olanını kullanıyorum ve çookkk memnunum...Güneş lekelerini en hafif atlattığım yazlar LRP ile geçti valla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de memnun kalmanıza cok sevindim. Ben de cok basarılı buldum. Renkli olanı da denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Beğeneni de çok beğenmeyeni de =/ Ben bu krem konusunda kararsız kaldım. Testerını kullanmadan almam sanırım. Güle güle kullan kuzucum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben begenmeyen gormedim kuzum. Zaten elimde yapıını denemiştim. Cok cok memnunum:)

      Sil
  3. Bu ürün bende de var, sadece iki kere kullandım henüz bir şey diyemiyorum ama elimdeki diğer krem bitse de buna geçsem diye gün sayıyorum.

    YanıtlaSil
  4. doktor tavsiyesiyle aldım ama yağlı ciltler asla kullanmasın hemen sivilce yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde bir tanımın doğru olduğunu düşünmüyorum adsız. Önermiyorum , ben memnun kalmadım sivilce yaptı diyebilirsiniz ama asla kullanmasın söylemi çok ağır. Siz memnun kalmamış olabilirsiniz ama yağlı ciltli olup bu kremden çok memnun kalanlarda var.

      Sil
  5. Kuru ciltler icin uygunmudur

    YanıtlaSil