6 Temmuz 2014 Pazar

EOS Lip Balm - Tatlı Nane

Merhaba
Ambalajlarının guzelliği , şekillerinin değişikliği nedeniyle oldukca popüler olan Eos Lip Balm bugun ki konugumuz. Peki gercekten sahip olduğu şöhreti hakediyor mu? Yoksa abartılan urunlerden mi?
Sekilleri bildigimiz Lip balmlardan oldukca farklı. Minicik yumurta gibiler. Ben bu ambalajlara bayıldığımı acıkca itiraf edebilirim. 

Naneli Lip Balmlara olan tutkumdan dolayı tabi ki hic dusunmeden Tatlı Nane olanını tercih ettim. Kokusu oldukca hos. Adı gibi  tatlı bir nane kokusu hakim. Surumu oldukca kolay, yapısı yumuşacık. Dudakta ağır bir his bırakmıyor, yapış yapış olmuyor ve tamamen mat . Yani mat rujların altına surmek icin oldukca uygun. Dudağa suruldukten sonra hafif bir serinlik etkisi veriyor ve bu da rahatlatıyor. 
Ben dudaklarıma yeterli nem verdiğini düşünüyorum. Dudaklarımın cok kurumaması belki bu sekilde dusunmeme neden oluyordur. Ayrıca dudaklarımı hatrı sayılır biçimde yumusatıyor.

Tabi bunlar tum balmların yapması gereken seyler. Amerika'da ki satıs fiyatlarını bence hakediyor ama ulkemizde fiyatı abartıp Instagram uzerinden 20 liraya hatta daha fazla fiyata satanlar var. Bence bu fiyatı da haketmiyorlar. 
Alınmalı mı derseniz ?
Eğer yurtdışından getirtme imkanınız varsa sırf güzellikleri icin bile sans vermenizi oneririm ama boyle bir imkanınız yoksa abartılı fiyatlara almaya gerek yok bence. Piyasada aynı etkiyi verebilecek lip balmlar mevcut. 

4 yorum:

  1. Aynı şeyi düşünüyoruz seninle kuzum. Babylipsleri de çok pahalıya sattılar ig de şimdi millet ucuza aldığı halde burun kıvırdı. Burda normal fiyata watsons gratis gibi yerlerde satılsa eos da bu kadar popüler olmaktan kurtulurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın kusum. Yumurtaya benzeyen tatlı ambalajları olmasa sıradan balmlardan farkları yok :)

      Sil
  2. Görünümü çok güzel, çok beğeniyorum ama en son ne zaman lip balm sürdüğümü bile hatırlamıyorum. Hiç aram yok lipbalmlarla. Ama yine de alırsam ben de naneli alırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de surekli unutuyorum surmeyi. Bu yuzden gozumun onune koyuyorum ki gordukce sureyim. Nanelisi cok guzel gercekten :)

      Sil