8 Temmuz 2014 Salı

Son Zamanlarda Aldıklarım ( Cosmetica- Sephora- Yves Rocher- Madame Coco)

Son gunlerde alısverişi biraz abarttığımın farkındayım ama o kadar guzel kampanyalara denk geldim ki karsı koyamadım. Hadi neler aldığıma birlikte bakalım .
Gorsel netten alıntıdır.
Antalya'da bir cok magazası bulunun Cosmetica her yıl Temmuz ayında dogum gunu nedeniyle buyuk indirimler yapıyor. Bu sene ki indirimlere de karsı koyamadım ve bir kac kez Cosmetica'ya gittim.
 **120 li yuvarlak pamuk : Fiyatı 90 kurus olunca bir suru stokladım. Bir daha gitme sansım olursa tekrar alacagım.
**Colgate Optik Beyaz İkili Paket: Bu diş macununu beğenmiştim. İkili paketi 11.9 lira olunca kacırmak istemedim.
** Selesta Durulanmayan Bakım Kremi : Aslında Dove almak icin gitmiştim ama gorevli bayan bunu cok begendi. Ben de meraktan aldım. Deneyip gorecegim. Umarım memnun kalırım.
**Bioblas Sıvı Sac Kremi : Daha once kullanıp begenmiştim. Sıvı sac kremine ihityacım da vardı. 5.9 Liraydı.
**Eliodor Sıvı Sac Kremi : Kardeşimin Elidor takıntısı var. Bu krem de kasada 20 lira uzerinde 4.9 liraya gelince onun icin aldım.
** Dove almak icin tekrar gitmiştim fakat indirimleri bitmişti ben de Elseve'in 2 kremini aldım . Tanesi 2.9 liraydı.
Cosmetica'dan aldıklarım bu kadardı.

Derinsah'ın Blogunda   Madame Coco urunlerinin yazısını gorur gormez hemen Madame Coco'ya gittim. Aslında çiçek kokularından almayı dusunuyordum ama Göcek'i cok begenince bunu aldım. Elimde cok fazla vucut spreyi oldugu icin sadece 1 tane aldım. Fiyatı 8 lira.
Bitanecik Sevgilimin doğum gunu ayı oldugu icin Yves Rocher 2 al 1 ode kampanyası vardı. Ben de ferahlatıcı yuz spreyi almak icin gitmiştim ama uzun suredir istedigim guzellikleri aldım.
Tahiti Monoi Yağı : tanesi 32.9 liraydı. Ben kampanya ile 2 tanesini bu fiyata aldım Gittigimiz magazada Portakallı Duş Jeli kalmamıştı sonra tesadufen Migros'a gittigimizde orada ki Yves Rocher'den hediye duş jelini de aldık.

Pazartesi gunleri Sephoralar'da Vodafone Freezonelulara tum Sephora Markalı urunlerde 2 al 1 ode kampanyası basladı. Ben de serinletici yuz spreyi arayısındaydım ve Sephora'ya sans vermek istedim.
150 ml buyuk boylarını tercih ettim. Tanesi 16.9 lira .Kampanya ile 2 tanesine 16.9 lira odedim.

Benim son gunlerde yaptığım alısveirşler boyleydi. Siz son zamanlarda neler aldınız?
İlk once hangi urunun yazısını yazmamı istersiniz?
Clinique urunlerinden olusan cekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ.
Cekilişim ile ilgili minik bir guncelleme yaptım. Beni surekli takip eden yorumlarını eksik etmeyen takipcilerime +1 hak vermeye karar verdim. 

6 yorum:

  1. Çok güzel bir alışveriş olmuş, ferahlatıcı ve temizlik üzerine :)
    güle güle kullan tatlım,
    sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
  2. Aldıklarını güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan sephora yüz spreyi fena değil ben kullanmıştım

    YanıtlaSil
  4. Cosmetica indirimini kaçırdığım için kendimi şurdan aşağıya atasım var =/ Saç kremi stoklarım sıfırlandı neyse bayrama artık.. Sephora'nın bu kampanyası çok güzel olmuş bu spreylerden bende istiyordum haftaya gidersem alayım bende :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini güle güle kullan canım :):)

    YanıtlaSil
  6. Güe güle kullan balım, bende neler neler aldım özellikle bourjois markasından bi sürü, evimde tadilat olduğundan annemlerdeyim ve blogda paylaşamıyorum ama sizlere göstermek için de sabırsızlanıyorum:) bioblası merak ettim, elseveleri de pek beğenirim zaten hayırlı olsun hepsi canım

    YanıtlaSil