28 Ağustos 2014 Perşembe

Clinique All About Eyes Göz Kremi

Merhaba,
Siz bu yazıyı okurken ben İstanbul yolunda olacağım. 
Bugun sizler icin inceledigim ürün baslıktan da anlasıldıgı üzere Clinique'in All About Eyes Goz kremi.
Bu krem bana bir setin icerisinde gelmişti. Set icerisinde gelmesine ragmen orjinal boyutunda 15 ml.. Kremi tek almaya kalktıgınızda  minik bir cam kavanozda geliyor fakat bende ki  minik bir plastik tüpte. Bence boylesi de  daha hijyenik. Her kullanısımda kremi parmaklamak zorunda kalmıyorum. 
 

All About Eyes ; göz altı morluklarını ve şişliklerini ortadan kaldırıp daha aydınlık bir gorunum vermeyi , goz makyajının kalıcılıgını arttırmayı , ve ince cizgileri onarmayı vaat ediyor. 
Ayrıca hafif yapılı bir krem . Parfum icermiyor ve goz kapaklarına da kullanılabiliyor.

Clinique All About Eyes vaatlerini tam ve eksiksiz bir biçimde yerine getirebiliyor mu ?
Benim bu krem ile ilgili görüşlerim nasıl ?

Oncelikle gercekten hafif yapılı bir krem oldugunu belirtmem gerekir. Losyonumsu , katı olmayan ama cok da sıvı olmayan akıskan bir yapıya sahip.

Parfum icermemesi cok iyi. Göz cevreme surdugum bir urunun parfum icermesinden pek hoslanmam. Hele de hassas gozlere sahipken ve alerjilerle bogusurken bu benim icin kabus olabilir.
Ayrıca göz kapagına da uygulanabilmesi bence artı. 
Etkilerine geçecek olursak ; Clinique All About Eyes'a ilk kullanmaya basladıgım zamanlarda itiraf etmem gerekir ki bayılmıstım. Hatta set halinde gordugumde tekrar almaya karar vermiştim. Bunun sebebi suruldukten sonra hemen emilmesi ve goz cevremde harika kadifemsi bir his olusturmasıydı.
Gel gor ki uzun sureli kullanımda memnun kalmadım . Bir sure sonra goz cevreme yeterli nem vermedigini , sabah - aksam duzenli kullanmama ragmen goz cevremde kuruluk olustugunu farkettim. Ustelik vaatleri arasında gecen goz makyajının kalıcılıgını arttırmadıgını hatta concealerımın nedense daha da yapay durdugunu farketmeye basladım. 
Acaba bu kremden mi diye dusunup baska bir kreme dondugumde bu sorunların tamamen ortadan kalkması suçlunun bu krem oldugunu açıkca belli etti.
Goz cevremde morluk ve şişlik yok. Bu yuzden ne yazik ki bu konuda basarılı mı bilmiyorum ama göz cevreme ekstra bir aydınlık katmadıgını da belirtmek isterim.
Goz cevrem hassas olmasına ragmen herhangi bir reaksiyona ve alerjiye neden olmadı bu da ince bir noktaydı tabi ki. 

Elbette bu kremden cok memnun olanlar vardır ama biz pek barısamadık kendisiyle.
Buyuk laflar etmekten hoslanmasam da hayatımın goz kremini buldugumu soyleyebilirim. İlerleyen gunlerde onun da yazısını yazacagım.
Siz Clinique Goz Kremlerini kullandınız mı ? Memnun Kaldınız mı? Favori Göz Kreminiz Nedir ? 


2 yorum:

  1. Ben teyzoş tam bir Clinique müptelasıdır, o kadar diyorum ona bu verdiğin paraları hak eden bir marka değil, her seferinde almayacağım bir dahai diyor ama yine de her standa uğradığında eli kolu dolu çıkıyor, ah o stant hanım kızları yok mu, laflarına dayanamıyormuş ^.^ Bir de özel randevu vs ile müşteriyi etkilemesini iyi biliyorlar. Bırakmakla çok iyi etmişsin, ismi şişirilmiş, TR fiyatlarını hak etmeyen bir marka, şimdi ne kullandığını merak ettim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de oyle kanıyorum alısverişe gittigim zaman Teyzen de haksız degil ki :) Bence teyzenle alısverişe sen cıkmalısın canım eminim cok harika ürünler secersin. Ben senin secimlerine sonuna kadar guveniyorum cunku .
      Simdi kullandıgım kremi 2 aydır filan kullanıyorum canım cok memnunum . Yazısını da kısa sure sonra yazacagım zaten :)

      Sil