19 Ağustos 2014 Salı

Mamacim.com Alışverişim

Merhaba.
Bugun tamamen ihtiyaca yonelik bir alısveirş yazısı ile karsınızdayım.
Bu defa alısverişimi Mamacim.com'dan yaptım. Mamacim benim guvenle alısveriş yaptıgım , her alısverişimde beni mutlu eden bir site.
Agustos ortasına geldigimiz icin bir cok site güneş urunlerinde indirim yapmaya basladı. Ben de hazır indirimler varken kollarım ve yüzüm icin yeni bir günes kremi almaya karar verdim. 
Miskin Kek'imin  tavsiyesiyle tercihimi Avene'den yana yaptım. 
Bu kocaman setin icerisinde ;
Normal - Karma ciltler icin spf50 güneş koruyucu 
Spf 50+ vücut spreyi 
ve setin hediyesi Çocuklar icin spf50+ güneş koruyucu sprey bulunuyor.
Ben alırken setin fiyatı 72 liraydı ama su an indirimde 65.75 lira.  İncelemek isterseniz tıktık.
Mamacim sample urun konusunda bence cömert firmalardan. Bu alışverişimde gelenler az olsa da daha once ki alışverişlerimde bol bol sample gonderdiklerini itiraf etmem gerek.
Persembe gecesi verdigim sipariş Cuma gunu kargoya verildi. Cumartesi gunu de elimdeydi. Hızlı bir site olduklarını da belirtmeden geçemeyeceğim. 
Kargo ücreti 2.99 lira.
 Kendilerine hem ilgileri , hem de müşteri memnuniyetini oncelikli sırada tuttukları icin cok tesekkur ediyorum.

6 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım, bende Biodermanın güneş koruyucusunu bitirmek üzereyim Avene düşünüyordum, denedin mi nasıl yağlı his bırakıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim daha deneme firsatim olmadi. Bioderma ben de kullaniyordum daha oncedrn ama gozlerimi cok yakiyordu. Avene'in renkli olanini kullanip memnun kalmistim. Ilk denememden sonra sana mail atarim:)

      Sil
  2. Oyyyy <3 Canımcım ben de tam elimde keyif kahvesi ile blogunu açmış okuyordum, ah dedim ne güzel ürünler almış böyle diye, sonra kendi ismimi görünce nasıl şaşırdım anlatamam. Yahu sen ne tatlı ne güzel bir hatunsun böyle <3 :* Mamacım benim çok sevdiğim bir site, oldukça da güvenilir zira Türkiye'deki ilk online dermokozmetik firmasının kurucusuna bağlı. Aldıklarını güzel günlerde kullan, bence çok güzel bir set almışsın <3


    Avene ürünlerini çok beğeniyorum ve içerik fiyat olarak çok başarılı buluyorum. Bugün bildiğimiz yüksek fiyatlı eczcane ürünlerinden; örneğin DDF, Dr Murad, Dermalogica, Perricone MD, Darphin, Lierac gibi markalardan daha başarılı buluyorum. Ki bu saydığım markaların da ürünleri elimde bulunmakta. Bence fiyatını en çok hak eden isim Avene ve ülkemizde de gayet uyguna satılıyor

    Yorumlarını çok merak ediyorum, umarım sen de en az benim kadar memnun kalırsın bu setten :) Öpüyorum :* Sevgiler <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm o senin tatlililigin guzelligin sekerligin. :)♥♥♥♥

      Mamacim'dan daha onceden birkac kez daha alisveris yapip cok memnun kalmistim ben de. Hem ilgiler hem alakalilar hem de guvenilirler. Daha ne olsun:) bu kadar koklu olduklarini bilmiyordum ama islerini iyi yaptiklari ortada .

      Daha onceden Avene'in renkli gunes koruyucusunu kullanip memnun kalmistim. Sen de onerince hic tereddutsuz sans verdim. Fiyatlarini ve etkilerini ben de cok begeniyorum. Belki daha onceden memnun kalmadigim urunu olmadigi icindir. Pahali markalar konusunda da haklisin canim. Elbette guzel urunleri var ama bazi urunlerinin abartildigini dusunuyorum.

      Bir sure kullanip yazilarini yazacagim balim. Sen onerdin memnun kalmaz miyim ben hic ? :)
      bende opuyorum :))) sevgiler :)♥♡♥♡♥

      Sil
  3. Mamacım benım de sevdiğim bi site.
    Hatta siteden ilk alışveriş yapan bloglardan biriyim, şimdi popüler olmasına çok sevındım.
    Güle güle kullan hepsını cnm :)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim canim:-)
    Mamacim gercekten her acidan uygun blr site. Ben due keyifle alisveris yapiyorum :-)

    YanıtlaSil