15 Ağustos 2014 Cuma

Moshos Garden Argan & Ylang Ylang Saç Bakım Kompleksi

Moshos Garden
Argan & Ylang Ylan 
Saç Bakım Kompleksi

Moshos Garden " basitlik , yalınlık , sadelik ve saflığı " ilke olarak edinmiş, felsefesi gereği " yabancı madde / kimyasal madde / katkı maddesi " ve " menşei / içeriği belli olmayan hammede " içermeyen bizlere doğal güzelliğin kapılarını açan bir marka. 
Biz bayanlar saçlarımız şekil almıyorsa , bakımsız duruyorsa kendimizi rahat hissedemiyoruz. Uzerimizde bir baskı varmış gibi hissediyoruz. En azından bir çoğumuz böyleyiz diye düşünüyorum.
İşte Moshos Garden biz bayanların bu halini düşünerek harika bir saç bakım urunu olusturmus. Argan Yağı ve Ylang Ylang içeren Saç Bakım Kompleksi.

Peki bu kompleksin özellikleri neler ?
Argan, saç derisini, saç köklerini, saçların kendisini besler, güçlendirir, yaşam verir. Saçlara ışıltı katar
Çörekotu, saç foliküllerini rahatlatarak ve güçlendirerek saçların kolay uzamasını sağlar
Ylang Ylang çiçeği, saç üzerindeki stresi azaltır, eşşiz kokusu ile ferahlık verir
Hint, saçları nemlendirerek kurumasını engeller, kökten uca besler
Badem, uzun saçların sağlıklı kalmasını sağlar, kırık oluşumunu engellemeye yardımcı olur
Zeytin, saçları besler, bakteri oluşumunu engeller
Nerelerde Kullanılır ?
Güçsüz, yıpranmış saçlarda
• Taranmakta zorlanan, kurumuş, bakım ihtiyacı olan saçlarda
• Mat, boyalı, yorgun saçlarda
• Kırık oluşumu gözlenen saçlarda

 Ben nasıl uyguluyorum? Etkileri neler ?
Duştan sonra saçlarımın ıslaklıgı gidip nemli hale geldiginde saçlarımı ikiye ayırıyorum. Bir tarafını tarayıp bu yağdan 7-8 damla alıp boy ve uclarına uyguluyorum. Kıvırcık saçlara sahip olduğum icin uygularken buklelerim daha guzel olsun diye saçlarımı avuclarımla yukarı kaldırıyorum.Daha sonra aynı işlemi saçlarımın diğer kısmı için yapıyorum. 
En son aşama olarak saçlarımı birlestirip 5-6 damlayı tum saclarıma yayıyorum. Daha sonra saçlarımı kendi haline kurumaya bırakıyorum.

 Saçlarım kıvırcık olduğu icin ve Antalya'da yasadığım icin normal şartlarda saçlarımı yıkayıp cıkarsam saçlarımın elektiriklenmesi kaçınılmaz olurdu. Bu kompleks ile saçlarımı yıkayıp rahatca cıkabiliyorum. Cunku  bakım yapmasının yanı sıra , saçlarımı ağırlaştırmadan kontrol altında da tutuyor. Antalya'nın nemli havasına rağmen saçlarım gün içerisinde elektiriklenmiyor , kabarmıyor. Son zamanlarda buklelerim cok daha güzel ve harika gözüküyor. Ayrıca ylang ylang sayesinde saçlarım muhteşem kokuyor üstelik bu harika koku hemen uçup gitmiyor.

Moshos Garden Ylang ylang ve Argan Sac Bakım Kompleksi 50 ml , cam bir şişede geliyor. Gramajı az gibi gelse de azıcık kullanmak yeterli geldigi icin uzun sure sizinle olabilecek bir urun. Ben yaklasık 1 aydır her gun kullanıyorum ve buna ragmen daha büyük M harfinin basına gelemedim. 
Eğer saçlarınızla başınız dertteyse . Nemden ve sıcaktan saclarınız istediginiz sekli almıyorsa , hem saçlarınıza şekil vermede yardımcı bir urun hem de saçlarınıza bakım yapacak bir ürün arıyorsanız , doğallığa da onem veriyorsanız bu saç bakım yağını mutlaka denemelisiniz. Memnun kalacagınıza eminim.
Bittiğinde mutlaka tekrar alacağım bir urun. Hatta yeni cıkan saç maskesini de cok merak ettiğimi soylemeliyim. 
Moshos Garden  urunlerini incelemek isterseniz tıklayınız.
Bu ürünü satın almak ve yeni çıkan sac bakım urununu incelemek isterseniz buraya tıklayınız.

Ürün firma tarafından gönderilmiştir. Görüşlerim tamamen objektiftir. 

8 yorum:

  1. Bu yağı değil ama yeni saç balsamını denemeyi istiyorum mutlaka..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O saç balsamını ben de cok merak ediyorum gercekten:)

      Sil
  2. Bu ürün almanyada maalesef satilmiyordur, ama bende argan yagli bir ürün denemek istiyorum, cok övülüyorlar :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim . Buraya gelirsen veya yanina bir yakinin gelirse bu urunu mutlaka denemni oneririm:)

      Sil
  3. Ağırlaştırmadan bakım yapması çok güzelmiş, bu markanın adını bu sıra sıklıkla duyuyorum, senden onay almışsa tamamdır ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlimmm nasil guzel bir yorum boyle. Cok cok tesekkur ederim. ♡♡♡♡ hem agirlastirmiyor hem bakim yapiyor hem de saclarim guzel sekil aliyor daha ne olsun. Moshos garden bu siralar adini cok duyurdu ve bence daha da fazla duyurmali .:)

      Sil
    2. bu ürün hangi şehirden geliyor ıspartamı?

      Sil