12 Ağustos 2014 Salı

Turuncukasa Alışverişim

Merhaba.

Cuma gunu aklımda hic alısveriş yapmak  yokken Turuncukasa'dan minik bir sipariş verdim.
*** Eeose Kas ve Kirpik Serumunu uzun zamandır denemek istiyordum. %57 indirimle 39.5 liraya geldigini gorunce hemen sepete ekledim.
*** Uzun suredir aklımda olan ama almak icin kısı bekledigim Avene Termal Suyun 300 ml boyunu Outlet Urunler kısmında gordum. Urun defolu yazıyordu ve sadece kapagının catlak oldugu belirtilmişti. Fiyatı 12 lira civarında olunca hic tereddutsuz sepete attım.

Siparişimi verip odemeyi yaptıktan sonra Turuncukasa'dan siparişiniz sıraya alındı , siparişiniz hazırlanıyor , siparişiniz kargoya verildi seklinde bir suru bilgilendirici mail aldım. Hatta sadece mail ile degil telefonuma gelen mesajlar ile de bilgilendirldim. Bence bu cok hos  ve guven vericiydi. Siparişimi 15.00'den sonra verdigim icin Cumartesi gunu kargoya verildi . Sehir içi teslimat oldugu icin yine Cumartesi gunu kargom elimdeydi.

Kargo paketini actıgımda aldıklarımın pıt pıtlı kagıtlarla guzelce paketlendigini gordum. Hemen defolu diye gecen Avene Termal Suyun paketini actım. Urun gercekten sıfırdı. Ambalajı dahi uzerinde duruyordu. Kendi ambalajını actıgımda sitede yazdıgı gibi kapagının kırık oldugunu gordum. Kapagın kırık olması benim icin onemli degil zaten o kapakları surekli kaybediyorum ben.
Kargo dahil toplamda 2 urune 56 lira odedim. Oldukca karlı bir alısverişti.Ayrıca bilgilendirci mailler ve mesajlar da alısverişinizi ne denli guvenli yaptıgınızı gosteriyor.
Ulkemizde hazine  degeri goren testerlar ne yazik ki paketimin icinden cıkmadı.

9 yorum:

  1. Canımcım güzel günlerde kullan <3 Avene benim vazgeçilmezim, Eos'tan memnun kalıp kalmadığıma tam emin olamıyorum, aslında etkisi var ama bana çok geçici geldi, senin yorumlarını da merakla bekliyorum :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm cok tesekkur ederim <3 Avene umarım kısın daha da hassaslasan cildimi yatıstırmada bir nebze yardımcı olur. Eeose'yi cok merak ediyorum. Alerjim yuzunden surekli gozlerimi kasıdıgı icin kirpiklerim zarar gordu. Belki yardımı olur diye aldım. Umarım memnun kalırım canım:))

      Sil
  2. aa kuzum güle güle kullan :) kullanmaya başlamadan önce kirpiklerinin resmini çek aradaki farkı daha kolay anlarsın. memnun kalırsan bende alırım ne zamandır aklımda benimde bir türlü cesaret edip alamadım. termal suda çok iyi denk gelmiş ve bende o kapakları hep kaybediyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım onu kesinlikle yapacagım zaten. Bloga yazı yazarken daha da acıklayıcı olur hem. Termal sular cok kurtarıcı olabiliyor. Avene de aklımda olunca aldım. Cok benziyoruz balım cok :))

      Sil
  3. Balböceğim güle güle kullan aldıklarını.Eeose yorumunu bekliyor olacağım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebeğimmmm cok tesekkur ederim. 6 haftanın sonunda detaylı bir yazı yazacagım :))

      Sil
  4. Gule gule kullan kuzuumm eeose serum bende de var daha kullanmadim ama iki ay civari bi muddetten sonra kullanacagim

    YanıtlaSil
  5. Gule gule kullan canım bende de eeose var amabi muddet daha kullanamayacagim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Neden kullanamıyorsun ki ama ?

      Sil