4 Eylül 2014 Perşembe

Loreal False Lash Wings Maskara

Merhaba,
Loreal urunleri ile beni hayal kırıklıgına ugratmayan markalardan biri. Ozellikle maskaralarına bayılıyorum. Bugun de ilginc fırcasını merak ederek büyük merakla aldıgım False Lash Wings maskarası ile karsınızdayım. 

Loreal bu maskara ile " yeni nesil takma kirpik etkisi kirpiklerinizde ki kelebek kanatları " vaat ediyor. 
İlginç fırcası ,  Kirpikleri tek tek çevreleyerek, kirpiklere dolgun ve uzun görünüm kazandırır. Her bir kirpiği içten dışa şekillendirerek, gözünüzün bittiği yerdeki kirpiklerinizi kıvırır ve kelebek kanatları gibi görünüm sağlar.

Ambalajı oldukca sahane. Siyah ve gümüş renginin harika uyumu var. Ambalajına bayıldıgımı itiraf etmeliyim. 
Kelebek kanatlarından ilham alınarak yapılmıs silikon bir fırçaya sahip.   Beni de cezbeden en basta belirttigim gibi bu ilginc fırca oldu.  Silikon fırcalı maskaralardan cok daha iyi verim aldıgımı ve bu tarz fırcalar ile uygulama yapmanın daha kolay oldugunu düşünüyorum. Tabi ki bu tercih kişiden kişiye gore değişir. 
İlk açtığımda yapısı ıslak olan bu maskara zamanla kuruyup surulebilir kıvama geldi. İlk zamanlar kirpiklerimi yapıştırsa da su an bu sorunu yasamıyorum. Swatchlarda ne yazik ki cok yakın cekim oldugu icin asıl durusunu net olarak yansıtamadım.  En net goruntu 1. ve 4. gorsellerde var. 

Kirpikleri tek tek güzelce ayırıyor. Kirpiklere dolgunluk verip volum kazadırıyor.  Topaklanmaya veya yapısmaya neden olmuyor. Hatrı sayılır derecede  kirpikleri uzatıyor. Kirpiklerim kıvrık oldugu icin kıvırma konusunda yorum yapamayacagım . Antalya sıcagında akma yapmadıgı gibi alerjiden sulanan gozlerim karsısında da akma yapmadı. Bu konuda da  buyuk bir alkışı hakediyor. 
Fırcasının yapısı itibari ile alt kirpiklere uygulama yapmak kolay degil hatta oldukca zor. 

Cift fazlı makyaj temizleyici ile kolayca temizleniyor. 

Loreal maskara konusunda yine beni yanıltmadı. Bu maskaraya da kesinlike bayıldım. Tekrar alır mıyım?Elimde ki maskaralar bittiginde daha iyisini bulamazsam kesinlikle alırım.
Sizin favori maskaranız hangisi?

4 yorum:

  1. tanıttığınız ürünlerin fiyatını da eklerseniz harika olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız bazen aklımdan cıkabiliyor . Daha cok dikkat edecegim.

      Sil