4 Kasım 2014 Salı

Wish List

Whis List'imin bir kısmına kavusunca ve bazı urunlerin yerine muadiller alınca yenisini olusturmek istedim. Bazıları cok cabuk ulasılabilecek urunler olsa da diyete girdigim icin ne yazik ki alısveirş yapmayacagım. Ben de bu sure zarfında Wish List'imi tamamen olusturayım istedim. 

İlk Whis List'imde olan ve değişmeyen;  beni uzun sure idare edebilecegini düşündüğüm BH Cosmetics'in 120'li paletlerinden biri geliyor.
Daha sonra ise ; 

* Flormar Far Bazı : Isıltısına hayran kaldıgım bu bazı cok merak ediyorum. Benim istedigim 001 rengi.
* Watsons Turkiye'yi Rimmel London'ın kas maskarasını getirmeleri icin Twitter'dan taciz ettigim doğrudur. Malum ulkemizde Drugstore renkli kas maskarası yok(tu) . Ulkemize geldi . Bir cok arkadasım da aldı. Ben magazayı aradıgımda adeta " uzaylı muamelesi "gördüm. Hal boyle olunca gitmeye de usendim ama bu urun kesinlikle alınacaklar listemde. Benim istedigim renk Mid Brown .


* Too Faced Chocolate Palet'i tipinden , anlatıla anlatıla bitirilemeyen kokusundan dolayı cok istiyorum. Oyle boyle degil anlatamam. Zaten kendisi oncedne hazırladıgım Wish List'imde de vardı. Buyuk olasılıkla alana dek listemede olacak . Taktım mı takıyorum.


İkinci olarak cilt bakımı icin istedigim urun 

*Biotherm'in Skin Ergetic Serumunu nasıl cok istedigimi anlatamam. Elimde cok fazla cilt bakım urunu var ama bu urunu de cok istiyorum. 

İsteklerim ciddi anlamda azalmıs sanki . Bakalım bu Wish List'im ne zaman değişime ugrayacak.
Everene iyi dileklerimi ve mesajlarımı yollayıp bu güzelliklere en en kısa surede kavusmak istiyorum :)

8 yorum:

  1. Hepsi çok güzeller, BH palet bayağı büyük, kullanışlı bir palete benziyor.hepsine en yakın zamanda kavuşman dileğiyle cnm;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canım. Evet ben de buyuk ve kullanıslı buldugum icin ilk onu alırsam baya uzun sure idare edecegimi düşünüyorum :)

      Sil
  2. Nasıl güzel ürünler seçmişsin böyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tatlımm. Umarım kısa surede hepsine kavusabilirim :)

      Sil
  3. Bh 120lilerde benim de gözüm var kaç zamandır, 1st edition olanını, tinted kaş jeline de bakayım bir ara bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 120'lipaletler hepimizin gönlünde herhalde. Kas jeline bakmanı kesinlikle oneririm:)

      Sil
  4. Chocolate Bar senin olacak bir gün biliyorum :) Yakındır o günler :))

    YanıtlaSil