5 Kasım 2014 Çarşamba

Gratis 200. Magaza İndirim Alışverişim - Part 2

Geçtigimiz gunlerde Gratis 200.Magazasının acılısını kutlamak icin %40 indirim yaptı. Gratis Kart'a sahip olanlar icin de ekstra %10 indirim uygulanıyordu. 
Ben indirimin ilk gunu gidip alışverişimi yapmıstım ama sonra eksiklerim oldugu icin tekrar magazanın yolunu tuttum. 
Cumartesi günü 2.kez gittigimde ise magaza bildiginiz talan edilmişti . Cilt bakım reyonu ise şaşırtıcı derecede doluydu. Asıl almak istediklerim Selective Protek ürünlerini almaktı ama kalmamıslardı. Ben de istedigim baska urunleri aldım. Bu defa ki alışverişim tamamen ihtiyac odaklıydı.
Dove Saç Kremi: Dove kremleri cok begeniyorum. Hem harika kokuyorlar, hem yumusatıyorlar.  7.9 lira
Eklips Concealer Fırcası : Amacım far fırcası almaktı ama yoktu. Ben de concealer fırcası aldım. Bu fırca ile far surmek de mumkun cunku. 5.9 lira.
Cettua Burun Bantları: Bu bantları seviyorum. Elimde kalmamıstı. 2 paket alıverdim. 4.25 lira.
Cyrstal Essence Roll-on : Temiz içerikli olması kesinlikle harika.Benim icin en onemli ozelligi ise alerjiye neden olmaması.1 tane bitirdim. 2.şişe bitmek uzere. Yedekleyeyim dedim. 11.9 lira.
Eklips Cam torpu : Cam törpü hic kullanmamıstım. Denemek icin aldım. 3.95 lira.
Aldıklarımı indirimsiz fiyatları ile yazdım. Toplamda indirimli fiyatları 20.5 lira tuttu ki oldukca uyguna geldi bence.

Siz indirimlerden neler aldınız ? Aldıgınız en favori urun hangisi ?

2 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan canım, şu Crystal roll-on benim de aklımdaydı alacaktım, kafam karışmış. Anneme almışım kendime almamışım :( nasıl pişman oldum nasıl :(( başka inidirimleri beklerim ben de artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Cyrstal Roll-on benim en favori urunlerim arasında :)) Gratis zaten cok sık indirim yapar oldu yakında bir indirim daha gelir :))

      Sil