6 Kasım 2014 Perşembe

Kendi Koleksiyonumdan Seçtiklerim - 1

Merhaba
Bir Buket Kozmetik blogunun yazarı Buket , her hafta kendi koleksiyonundan uruler secip 1 hafta boyunca onları kullanıyor. 

 Koleksyionumda ihmal ettiğim urunleri kullanmak icin bu fikir benim de cok hoşuma gitti.  Ben de bu seriyi kendimce koleksiyon sayılabilecek urunlerim arasında uygulamaya karar verdim.
Bu hafta icin sectigim urunler ;

* Nyx Caviar & Bubbles Far Paleti : Cok buyuk heycanla ve istekle aldıgım bu urune nedense elim hic gitmedi. İlk haftalıgının onceligini bu palete vermek istedim.
* Garnier Göz cevresi icin BB Krem : Elimde o kadar cok kapatıcı var ki bu urun arada kaynadı resmen. 
* Elf Eye Brightener : Bu göz aydınlatıcıyı ben bir turlu anlamadım ama kapatıcımın uzerine uygulayabilirim.
*Loreal Superliner Carbon Gloss: Yazdan beri neredeyse hic kullanmadım. Kullanayım bitsin.
*Maybelline the Colossal Volum Express Smoky Eyes Maskara : Bu maskaraya da kıl fırcalı diye elim pek gitmiyordu ama kullanayım .
* Loreal Glam Shine Balmy Gloss : Yine hevesle alıp kullanılmayan urunlerden. 

Bu hafta sectigim urunler bu kadarcık . Umarım bu projemde basarılı olabilirim :)
Siz bu fikri nasıl buldunuz ? Uygulamayı düşünür musunuz ?

2 yorum:

  1. Ay bu çok iyi bir fikirmiş canım. Bundan sonra her pazar akşamı ne kullanacağıma karar verip onları kullanayım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Buket'ten görmüştüm. Bu sayede unuttugum , elimin gitmedigi urunleri kullanma fırsatı buluyorm:))

      Sil