31 Ekim 2014 Cuma

Gratis 200. Magaza İndirim Alışverişi

Merhaba,
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız münasabetiyle bir çok firma indirim yaptı. Gratis indirimini acıklamadıgında herhalde bu sefer indirim yapmayacak diye düşünmüştüm fakat indirimini açıkladığında resmen şaşkına döndüm. 

200. Magazasının açılışı nedeniyle tüm ürünlerde %40 indirim yaptı. Evet tüm ürünlerde , mağazada ki sularda bile %40 indirim vardı. Üstelik Gratis karta sahip olanlar ekstra %10 indirim kazanıyordu. %40 +%10 diye toplandıgında %50 gibi gelse de aslında net indirim%50 olmuyor bunu ayrıca belirtmek istedim.
Neyse bu indirimi de es geçemeyip bir seyler aldım . Tekrar magazaya kesinlikle gidecegim hafta sonu orası ayrı bir konu.

Ürünlerin indirimsiz fiyatları ;

Perfect Purity Bebek yağı  9.9 lira
Colgate Diş Macunu 15.9 lira
Sensodyne Diş Macunu : 16.9 lira
The Balm California Palet : 33.5 lira
Essence Gözenek Arındırıcı Serum : 9.9 lira
Loreal Cilde Işıltı Kazandıran Tonik : 17.9 lira

Bu urunlerin dısında Islak mendil , ev temizlik urunleri filan da aldım ama onları gostermeye gerek duymadım. Tekrar daha büyük bir magazaya gidip aklımda olan bir kaç şeyi daha alıp büyyükk bir project pan'e baslamayı dusunuyorum. Siz indirimlerden neler aldınız ?

8 yorum:

  1. Canım sende iyi günlerde kullan aldıklarını ;) Ben bu sefer the balmdan uzak durdum dediğin gibi net %50 indirim olmuyor tam olarak. Aklımda kalanları sonraki indirimlere bıraktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun sure diyete girmeye karar verdim tatlım artık. Almanın sonu yok cunku. Tesekkur ederim tatlım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım. California'yı ben de aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. California cok cok hos . Sen de güle güle kullan :))

      Sil
  3. Project Pan konusunda destekliyorum, arada kendimizi frenlememiz lazım, kredi kartlarımızın adına en güzel iyilik olmuş olur :) Tatlımcım aldıkların çok güzel, özellikle thebalm mini paleti meraklandırdı beni, blogdaki konusunu sabırsızlıkla bekliyorum <3 Essence Serum 'da ilgimi cezbetti. Cilt bakım konusunda Essence ürünlerini nasıl bulup bulmadığını merak ediyorum, deneyince mutlaka paylaş. Aldıklarını keyifli günlerde kullan tatlımcım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sekercim cok cok tesekkur ederim. Bende bu sıralar abarttıgımı dusundugum icin urun bitirmeye yonelmek istiyorum. The Balm'a görür görmez bayılmıstım alırken kararsız kaldım ama şimdi mutluyum. En yakın zamanda yazısını yazacagım. <3 <3 Essence Serum'u da Ceydos onermişti güzel diye meraktan aldım. Birazcık kullanma fırsatı bulunca hemen yorumlayacagım. Umarım memnun kalırım :)) <3 <3 opuyorum tatlımm <3

      Sil
  4. Merhaba aldıklarını iyi günlerde kullan. Bu Gratis indirimi beni batırdı stok yapacağım diye kredi kartını mahvettim :) Bu arada ben de yeni blog açtım tanışma amaçlı ilk yazımı az önce yazdım beklerim. http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Gratis indirimi gercekten hepimizi zorladı bu ay. Sen de güle güle kullan aldıklarını :)

      Sil