3 Kasım 2014 Pazartesi

E.l.f Jumbo Eyeshadow Stick - French Lace

E.l.f urun cesitliliği , uygun fiyatları ile şüphesiz ki gonlumuzu çelen ve bir an önce ülkemize gelsin dedğimiz markaladan biri. Uygun fiyatlı olması kesinlikle E.l.f urunlerini kalitesiz yapmıyor . Ben özellikle farlarına bayılıyorum itiraf etmem gerekirse. Bugun de sizlere E.l.f'in kalem farlarından French Lace isimli rengi tanıtmak istedim.
Ambalajı cok kaliteli gözükmüyor hatta çantama atıp çıkmayı bir an olsun düşündükten sonr vazgeçtim çünkü kapağı her an çıkabilir hissi uyandırdı. Bunun dısında asansorlu olması benim gibi kalem açmaktan nefret edenler icin harika bir özellik.
French Lace pek tanımlayamasam da pembe alt tonlu bir şampanya rengi gibi geldi bana. Swatchlarda gözükmese de içerisinde minicik minicik " ben burdayım " diye bagırmayan aksine oldukca hos duran gri simler var. 

Yapısı oldukca yumusak. İçerisinde minik simler olmasına ragmen surerken zorlamıyor. Simler göze yapısıyor ve etrafa sacılmıyor, göz altlarına dökülmüyor. Elime surerken rengini hemen verse de göze surerken durum böyle olmuyor. Bu rengi alabilmek icin bir kaç kez geçmem gerekiyor. Yani göz kapagına uygularken pek pigmentli oldugunu soyleyemem. Ayrıca  elimde hemen sabitlense de gözümde durum boyle olmuyor. Surdukten daha 15 dakika sonra birikme yapmıyor. Bu durumun onune gecmek icin cesitli markaların bazlarını da kullansam ne yazik ki sonuc değişmedi. Yine maksimum 15 dakika sonra far göz kapaklarımda birikme yaptı. Parmagıma dagıttıgımda bir sureligine olsa da bu durumun onune gecmiş olsam da gün içerisinde tekrar birikmesini engelleyemedim. 

E.l.f urunlerini genel olarak begenmeme ragmen ne yazik ki bu kalem farı benim icin sınıfta kaldı.
Sizin E.l.f urunleri arasında en merak ettikleriniz hangileri?

8 yorum:

  1. renk güzel bende de narsın buna benzer bir kalemi var dağılma yapmıyor pek memnunum kendisinden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremcigim rengi cok güzel evet ama kullanmak ne mümkün. Her türlü birikme yapıyor. Nars'ın kalem farını da cok merak ettim :))

      Sil
  2. Nyx jumbo kalemlere benziyor, görür görmez aklıma Nyx geldi, aslında rengi çok tatlı, fakat sabitlenmediğine ve rengini çok iyi vermediğine değinmişsin, keşke gözde de performansı yüksek olsaydı tadından yenmezdi. Yine de güzel günlerde kullan şekercim <3 Elf ürünleri benim için bir iyi bir kötü çizgide, karar veremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalaj olarak Nyx kalemlere ben de cok benzettim ama Nyx kalemim hic olmadıgı icin kıyaslama yapamadım tatlım. Ah şekercim rengini vermemesini geçtim bir kaç surerdim ama bir turlu sabitlenmiyor ki. Oysa cok güzeldi rengi. Elf farları seviyorum ama ben de git gel yasamaya basladım. Yine de uygun fiyatlı urunleri ile gonlumu fethediyor <3

      Sil
  3. Ben de sırf adından dolayı Turkish Coffee aldım, bekliyorum kavuşmayı bunun rengi de çok hoşmuş, nyxte buna benzer renkler vardı hazır indirimdeyken bakabilirsin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyx kalemlerin methini cok duydum ama su sıralar bakmayı dusunmuyorum. Aklımda Gosh ve Sephora kalemler var:)

      Sil
  4. Jumbo kalemler can bence :) Almayı düşündüğüm Elf ürünlerinden biriydi. Yorumlarını okuyunca kafam karıştı :/ Hakkımı başka ürünlerden yana kullanacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok begeniyorum ama bu kalem ne yazik ki yarı yolda bıraktı beni tatlım. O yuzden onermiyorum. Senin icin Elf'in Studio waterproof kalem farlarından Champagne rengini de deneyebilirim. Belki o daha güzeldir :))

      Sil