4 Aralık 2014 Perşembe

Clinique Göz Kalemi - 18 Intense Black Honey

Merhaba
Bugun sizlere uzun suredir kullandığım Clinique göz kalemlerinden Intense Black Honey renginden bahsetmek istiyorum.

Göz kalemi kullanmaya üşenen ben bile bu kalemi cok sık kullanıyorum. Bunda ilk etken kalemin asansorlu olması. Yani kalemtras ile açma derdi filan yok. Kullanımı o yuzden cok pratik. Fakat belirtmem gereken iki nokta var. İlki hijyenik nedenlerden dolayı kalem bir kere yukarıya cıktıgında geri asagıya indiremiyorsunuz.   İkincisi ise kalemi ilk açtıgınızda asansoru defalarca cevirmeniz gerekiyor. İtiraf etmem gerekirse ben basta "mekanizmasi bozuk" herhalde diye dusundum. Neyse ki uzun bir  çevirme işleminden sonra kaleme ulasabildim.

Adı yogun siyah bal olarak geçse de ; rengi siyahdan ziyade kızıla çalan acı bir kahve.
Ben bu kalemi siyah eyeliner ,  kalem kullanmak istemedigim zamanlarda, daha yumusak bir etki istedigimde göz kapaklarıma eyeliner olarak kullanıyorum. Siyah kadar keskin durmasa da oldukca hos , yumusak bir görüntü oluşturdugunu dusunuyorum. Yapısı yumusacık. Rengini bastırmadan kolayca veriyor , pigmentasyonu harika. Fakat bu yumusak yapı ile kalem diger kalemlere oranla cok daha hızlı bitiyor.

Dayanıklılık konusunda ise benden tam puan aldı. Sabah surdugum kalem ben silene kadar solmadan , akmadan , silinmeden göz kapagımda duruyor. Elbette bunda baz kullanmamın da etkisi vardır ama yine de harika.

Bu renk sınırlı olmasına ragmen yeni koleksiyonlarda bu renge benzer renkler var hatta su an satısta olan yılbası setinde bildigim kadarıyla bu renk de var. Mutlaka bakmanızı oneririm. Set içerisinde aldıgınızda oldukca uygun bir fiyata geliyor.

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bende cok begeniyorum valla canım:) Begenmene cok sevindim:)

      Sil
  2. Rengi ne kadarda güzelmiş öyle, iki gündür clinique girip sepete atıp duruyorum burda tuz oldu yaptım yapacam alışveriş :D sanki çok lazım :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bakıp bakıp duruyordum 2 gundur . Bugun erkek arkadaşımın arkadaşları icin alışveriş yaptık .rahatladım valla :))

      Sil