7 Aralık 2014 Pazar

Estee Lauder Double Wear Concealer

Merhaba
Bugun hakkında cok yazı yazılan Estee Lauder'in Double Wear Concealerı konugumuz. Bakalım ben bu unlu kapatıcıdan memnun kalmıs mıyım?

 Estee Lauder Double Wear Kapatıcı ; 15 saate kadar kalıcılık , orta derecede kapatıcılık vaat ediyor. Ayrıca göz altlarına birikme ve kuruma yapmayacagını  , ıslak bir bitişi oldugunu soyluyor.

Oncelikle belirtmek istiyorum bende ki minik boy. Bu kapatıyıcı ve yanında minik göz kremini Douglas'dan 24 lira gibi uygun bir fiyata almıstım. Ben alırken tek bir renk secenegi vardı bu yuzden light/medium rengini almak zorunda kaldım. Bu yuzden rengi bana birazcık koyu geliyor.Gerci swatchlarken ışıktan dolayı elim resmen rengarenk çıkmış fakat yüzüme ve göz cevreme ne yazık ki koyu.Neyse bu koyuluk beni oldugumdan daha yorgun gösterebiliyor. İçerisinde spf 10 içeriyor. Bence bu artı bir özellik. Sugerli bir aparatı var . Bu tarz kapatıcıları genelde begeniyorum zaten.

Kapatıcılığı benim kullandığım ürünlere göre cok daha fazla. Yapısı oldukca yogun. Vaat ettigi gibi göz altlarında uzun saatler boyunca bozulmadan duruyor. Tabi ben hic 15 saat tutmayı denemedim o ayrı. Fakat ben bu urunu begenmiyorum.Cunku yoğun yapısı benim kuru goz altlarımı cok daha fazla kurutuyor. Göz altlarımda pütürlü bir şekilde duruyor. Ayrıca dağıtılması yogun kıvamından dolayı oldukca zor oluyor. Vaatleri arasında ; ıslak bitişli diye belirtilmiş olsa da ben buna kesinlikle katılmıyorum. Islak degil oldukca mat bir bitişi var. 

Yogun kapatıcılık istiyorsanız ve göz cevreniz kuru değilse memnun olabilirsiniz. Ama göz cevreniz benim ki gibi kuruysa ve ıslak bitişli kapatıcılardan hoslanıyorsanız bu kapatıcı sizi cok memnun etmeyecektir. 

Sizin favori kapatıcınız hangisi ?

NOT: Yeni Yıl Çekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ...

6 yorum:

  1. Güzel bir kapatıcı arıyorum. Buna da bir bakayım bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun bir kapatıcı arıyorsanız ve göz cevreniz cok kuru değilse begenebilirsiniz ama kuru göz çevresi icin pek uygun değil ne yazik ki :)

      Sil
  2. Kapatıcılığı çok iyi görünüyor.

    Bloguma da beklerim; http://www.griipalyaco.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet güzel bir kapatıcılıga sahip ama ne yazik ki cok kurutuyor :(

      Sil
  3. Benimde göz altim cok kuru duruyor bazi ürünlerle, örnegin Mac Pro Longwear cok kisi begeniyor ama bende görüntü berbatti :/ cildime kullanip bitirmistim. Firsatiin olursa Benefit Fake up Concealeri dene, sahaneeee ürün, ilk firsatta onu alacagim. Cok pahali olmasa coktan almistim ama iyi bir aksiyonu bekliyorum, noel zamani bazen yaninda güzel hediyeler veriyorlar :D Magazaya gittigimde Mac Mineralize Concealer ve Benefitinkini denemistim ve Mac inki yaninda sönük kalmisti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten Benefit Fake Up kullanıyorum canım . Cok memnunum ama nemlendirme özelligi oldugu icin cok cabuk birikme yapıyor. Ustunden sabitleyici bir pudra ile geçmek gerekiyor :)

      Sil