9 Aralık 2014 Salı

Hard Candy Far Bazı

Merhaba
Birçoğumuz makyajımızın kalıcılıgını arttırmak ve renkeri ortaya cıkarmak için far bazlarını kullanıyoruz . Ben de her gün mutlaka far bazı kullanan kesimdeyim. Bugun sizlerle bir suredir kullandıgım , ne yazik ki ülkemizde bulunmayan Hard Candy Far Bazı ile ilgili görüşlerimi paylaşmak istiyorum.

Bende ki bir set içerisinden çıkan ve 4.3 ml olan mini boyu ayrıca bir de yanlıs hatırlamıyırsam 6 ml olan bir buyuk boyuna da sahibim.Urun minik bir tup icerisinde ve beyaz gibi dursa da aslında seffaf yapılı . Silikonumsu , yumuşak bir his veriyor.


Renkleri belirgenliştirme konusunda oldukca basarılı. Renk vermeyen veya pigmentasyou zayıf olan farlarımın altına uyguladıgımda , renkler daha canlı ve parlak gözüküyor . Bunu gostermek icin pigmentasyonu zayıf olan minik bir palet sectim. İkisi arasında ki fark özellikle kahverengi de daha belirgin.

Kalıcılık konusunda ise beni hayal kırıklıgına ugratmadı . Birikme , topaklanma yapmadan  soluklasmadan farımın tum gun benimle olmasını sagladı. 

Renkleri belirginleştirip farın ömrunu uzatıyor. 
Tekrar alır mısın ? diye soracak olursanız imkanım olursa evet alırım. Fakat  elimdekiler bittigi zaman illa bu olacak diye tutturmam cunku The Balm'ın Put A Lid On It'inden cok farklı değil. Hatta itiraf etmem gerekirse The Balm , Hard Candy'den bence bir kaç tık daha iyi performansa sahip. 

NOT: Yeni Yıl Çekilişime Katılmak icin TIKLAYINIZ

6 yorum:

  1. Bazli nekadar cok fark ediyor! Bende daha önce Artdeco kullaniyordum, oda güzeldi, önemli olan bir baz kullanmak bence, asagi yukari hepsinin performansi iyi zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artdeco bazı ben de cok merak ediyordum ne yalan soyleyeyim. Alıp almamak konusunda cok kararsızım ama elimde cok baz var diye anlamıyorum :))

      Sil
  2. Ben de soracaktım Put a Lid on It ile karşılaştırırsan nasıl farkı diye sonuna eklemişsin :) Pek sevindim :D Benim aklıma Urban Decay'ler var onları deneyesim var gün içinde ben de farların uçması oluyor renkler gidiyor silikleşiyor :( bir de onu deneyim bakalım bulursam elbette :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Urban Decay'ler benim de aklımı çelmiyor değiller. Elf'in renkli bazlarını cok merak edip onlardan sipariş verdim ben de :))

      Sil
  3. farı süper canlı göstermiş.Hemen almam lazım bundan:)

    YanıtlaSil