20 Aralık 2014 Cumartesi

Yılbaşı İndirimlerinden Neler Almalı ?- 1

Merhaba
2014 ile vedalasmak uzereyiz. Yılbası diyince biz kozmetikseverlerin aklına ilk gelen şeylerden biri şüphesiz ki alışveriş oluyor.Çünkü yeni yıl münasebeti ile bir cok firma indirim yapıyor , setler kofreler  hazırlıyor.

Severek takip ettigim Sherfinka blogunda indirimler ile ilgili harika bir yazı dizisi hazırlamıs. Bu tarz yazıları cok bilgilendirici buldugum icin ben de hazırlamak istedim. Tek part halinde değil ,bir kaç part halinde yayınlayacagım bu diziyi. İlk olarak cilt bakım urunlerine yer vermek istedim.
1) Garnier Saf & Temiz Nemlendirici: Yaglı - Sivilceli ciltlere uygun bu nemlendiriciden daha onceden kac kutu bitirdim hatırlamıyorum. Uygun fiyatlı nemlendirici arayısındaysanız onerebilirim.

2) Loreal Skin Perfection Serum :  Bu serumu cok begendim 2 şişe bitirdim. Elimde cok cok fazla cilt bakım urunu olmasa mutlaka bu indirimde alırdım. Detaylı yazısı blogumda mevcut.

3)Cettua Burun Bantları :Tek seferde tüm siyah noktaları götürmüyorlar ama ben performanslarını begeniyorum.

4)Blistex Lip Relief Dudak Kremi : Yoğun catlaklar icin uygun olan bu kremi geceleri kullanmayi seviyorum.

5)Loreal Normal-Karma Ciltler icin Yüz Temizleme Jeli : Sabun icermeyen bu temizleyicen memnun kalmıstım. Sizlere de tavsiye ederim. 

6)Garnier 3'ü 1 arada Temizleyici : Hem peeling hem maske hem de temizleme jeli olarak kullanılabilen bu urunu ben peeling veya maske olarak kullanıyorum. Siyah noktaları götürmüyor ama yerine yenilerinin gelmesini engelliyor olabilir. Tavsiye ederim.

7)Dirty Works Aydınlatıcı Maske: C vitamini içeren bu maskeyi begendim. 

8)Garnier Kusursuz Makyaj Temzileme Suyu : Bioderma Sensibio h20'ya muadil gösterilen bu urunu ben cok begeniyorum. Bence Bioderma ile arasındaki tek fark fiyatı. Bittikce hatta bitmeden yedekliyorum.

9)Garnier Rahatlatıcı Tonik : Alkol , parfum ve renklendirici içermeyen bu tonikten memnunum. Tonikten cok beklentiniz yoksa tonik işte diyorsanız sans verebilirsiniz.

10)Garnier Cift Etkili Göz Makyaj Temizleyici :  Bu temizleyici ha-ri-ka! Bayılıyorum. Ben yedekleyecegim. Kesinlikle tavsiye ederim.

11) Bebak Acıbadem Sutu Makyaj Temizleyici: Bu urunu cildini sütle temizlemek isteyenlere oneririm. Su an elimde sut var ama olmasaydı ben de alacaktım.

12)Loreal 3 Etkili Göz Kremi : Genç yaşlar için uygun bu göz kremi nemlendirme işlevini yerine getiriyor. Güzel bir kremdi. Su an kullandıgım kremden cok cok daha memnunum ama uygun fiyatlı urun arayanlara onerebilirim.

13)Dirty Works Göz Kremi : Bu göz kremi Loreal'e göre cok daha hafif yapılı. Eger göz cevreniz cok kuru değilse size yeterli gelecektir.

Umarım faydalı bir yazı olmustur.Siz indirimlerden neler almayı dusunuyorsunuz ? 
 Blogumda yazısı olan urunlerin isimleri bordo renkte yazıyor. Tıklayarak detaylarına bakabilirsiniz. 

NOT: Yeni Yıl Çekilişime Katılmak icin TIKLAYINIZ

6 yorum:

  1. Su an hangi göz kremini kullanıyorsun acaba? Bu arada ben de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Su an Kiehl's Creamy Eye Treatment Göz kremi kullanıyorum.
      Yazısına bakmak isterseniz : http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com.tr/2014/11/kiehls-creamy-eye-treatment-avokadolu.html

      Sil
  2. Merhaba birşey sormak istiyorum size ben Rt fırçalardan alcam gratisin güncel broşürüne bktım %30 indirim gösteriyor sanırım ocak ayına kadar bi bilginiz varmı gördünüz mü yakın zamanda gittiyseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Pembe ,
      Ben gitmedim ama baska bir blogger arkadasım gitmiş bugun. RT Core Collection seti %30 indirimle almıs. Instagram hesabında paylamıs . Yani indirim var demek ki :)

      Sil
  3. Ne zamana kadar devam edicek herhangi birşey yazmısmı çok teşekkür ederim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır belirtmemiş ama indirim bu ayın katalogunda gözüküyor. Demek ki 1 Ocak'a kadar gecerli. Rica ederim ne demek :))

      Sil