19 Aralık 2014 Cuma

Yves Rocher %100 Organik Ferahlatıcı Duş Jeli

Merhaba
Yves Rocher urunlerini genel olarak sevdigim ve basarılı buldugum bir marka. Üstelik sık sık yaptıgı kampanyalar ve dogum gunu suprizleri ile de gönlümüzü fethettigi bir gercek.

Yves Rocher %100 Organik Ferahlatıcı Duş Jeli gecen yıl dogum gunumde hediye edilmişti. Elimde o kadar cok dus jeli var ki kullanmaya sıra gelmemişti. Son kullanma tarihinin yaklastıgını farkedince hemen kendisini öne alıp kullanmaya karar verdim.

%100 Organik Ferahlatıcı Duş jeli diger Yves Rocher duş jellerinin aksine ; %99 dogal içeriklerden  ve %10'u organik tarım ile üretilen içeriklerden olusuyor. Parfumu %100 dogal içerikli ve paraben, silikon , mineral yag ve renkendirici içermiyor. 
Aynı zamanda Yves Rocher %100 Organik Ferahlatıcı Duş Jeli ; cildi yumusakca temizlemeyi ve kurutmamayı , Organik Meksika Aleo Vera ile cildi yatıstırmayı , onarmayı , rahatlatmayı ve gerilmeleri azaltmayı vaat ediyor. 

Havaların soguması ile vucudum iyice kurudu . Bu yuzden nemlendirici vaadi olan tüm urunleri gözüme kestirir oldum. Belki benim cildim cok kurudugu icin belki de duş jellerinin yapısı geregi bu urun cildimi ne yazik ki nemlendirmedi. Nemlendirici surmedigim zamanlarda kuruluktan kasınan cildim pul pul dökülüp soyuldu. Yani nemlendirme , yatıstırma ve gerilmeyi azaltma  vaatleri acısından  benim icin sınıfta kaldı. 

Bunun yanı sıra güzelce kopurdugunu ve temizleme konusunda basarılı oldugunu soyleyebilirim.Az miktarı bile yeterli geliyor. Bol kepce kullanmaya gerek duymadıgım bir urun.  Fakat duşta kendini güzel kokularla şımartmak isteyenlerin bu urunu cok tercih edecegini sanmıyorum. Zira oldukca hafif bir kokuya sahip hatta yok denecek kadar az. Duş esnasında bile bu koku hissedilemezken duştan sonra hissetmek mumkun değil. Elbette bunun sebebi parfumunun %100 dogal içerikli urunlerden oluşmasından kaynaklanıyor olabilir. 

Kullandıgınız urunlerin içeriklerine onem veriyorsanız Yves Rocher %100 Organik Ferahlatıcı Duş jeline sans verebilirsiniz. Piyasada ki bir cok duş jeline göre cok daha masum içeriğie sahip. İçeriğe onem vermem ben duşta şımarmak istiyorum diyorsanız Yves Rocher Dünya Bahcelerinden serisinin kokularına bakmanızı oneririm. Zevkinize uygun bir koku bulacagınızdan eminim. 
Yves Rocher 200 ml duş jellerinin fiyatları 10.9 lira. Sık sık yapılan kampanyalarla daha da uyguna almanız mumkun. 

NOT: Yeni Yıl Çekilişime Katılmak icin TIKLAYINIZ

6 yorum:

  1. Yazılarını keyifle okuyorum. Yves roche cilt bakım denedim ama duş jelini denememiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canım. Ben de senin yazılarını keyifle okuyorum. Duş jelleri cok basarılı. Ben cok begeniyorum:))

      Sil
  2. Yves Rocher bir indirim kuponu göndermiş, ben de bu jeli almayı düşünüyordum. Anlattıkların iyi gibi geldi. Koku çok önemli değil kötü olmadıkça, iyi temizlemesi yeterli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizlemesi gayet yerinde canım. Eger temiz icerikli dus jeli arıyorsan sans verebilirsin :))

      Sil
  3. Ben portakallı olanını kullandım. Onun kokusu daha tatmin ediciydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakallı olanın kokusu benim de cok hosuma gitti. Dunya Bahceleri serisi cok basarılı :))

      Sil