13 Aralık 2014 Cumartesi

Yılbaşı İstek Listem

Merhaba;

Yeni yıl yaklasıyor . 2014 ile vedalaşmamıza cok cok az kaldı. Ben de kendime yine bir wishlist yapmak istedim.Belki bir goren bir duyan olur efenim.Evrene iyi dileklerimi gönderip bu bebişlere kavusmak istedigimi belirtiyorum.

1) İlk sırada tabi ki Too Faced Chocolate Bar Palet var. Benim olana kadar bu palet galiba wishlistimde olacak.


2)Cyrene Cilt Bakım urunlerini bir suredir merak ediyorum. Argan sütünü ile ilk çıktıgı anda gözüme kestirmiştim ama hali hazırda bekleyen cok fazla  cilt bakım urunum oldugu icin alamıyorum. Bu set tam benlik

3) Stay Don't Stray ve Gimme Brow'u cok merak ediyorum. Aslında They're Real'da cok ovulen bir maskara ama "zor cıkıyor" soylemleri beni korkutuyor. Yine de bu seti cok cok istiyorumm.
4) Mac'in Prep + Prime Vibrancy Eye Primer ;bu bazı uzun suredir istiyorum. Hakkında olumlu da olumsuz da yorumlar da okudum. Olumsuzlar daha agırdı ama merak işte.
5) Biotherm'in Skin Ergetic serumu'nu elimde cilt bakım urunlerim oldugu icin almıyorum ama temiz içeriği ve vaatleri ile uzun suredir aklımı çeliyor.


6) Freeman Maskeler : Bu maskelerin avokadolu , buğdaylı , deniz mineralli ve kömürlü olanlarını istiyorum. Ne yapacagım bu kadar maskeyi bilmiyorum ama tatlılıklarını izlerim ben de .



7) Clinique Maskara Bazı : Merve'nin videolarına göre göre maskara bazlarına olan tutkum arttı. Su an Artdeco kullanıyorum. Yazısını yazacagım ama bu maskara bazını da istiyorum.

8) Göz altı kapatıcımı sabitlemek icin Hourglass Diffused Light Pudrayı istiyorum. .

4 yorum:

  1. Chocolate Bar paleti benim de istek listemde. Aşık olmamak elde değil sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay insan hem tipine hem renklerine bayılıyor. Benim olana kadar wishlistimde olacak kendileri :))

      Sil
  2. Allahhımm gözlerim bayram etti :) Harika bir liste olmuş canım, belki noel babanın kulağına gider :Pp Hourglass ilgimi çekti gözaltı kapatıcısının sabitlenmesi en en önemli konu benim içinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm begenmene cok sevindim. Evett burdan Noel Baba'ya , Noel Anne'ye , kendi anneme, babama , kardeşime , sevgilime , dayımlara .... sesleniyorum. Burayı okumadan bana hediye almayın :)):P:P Hourglass'ı ben kapatıcımı sabitlemek icin istiyorum burda bulmak zor ama burda bulunan sabitleyici bakacak olursan Nars'ın Light Reflecting Sabitleyici Pudrasına bakabilirsin.Ondan da cok memnunum aslında ama gözüm doymuyor. :)))

      Sil