11 Aralık 2014 Perşembe

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Merhaba;
Cildimizi sabah akşam yıkayıp kirlerden arındırıyoruz , nemlendiriyoruz . Peki ya cildimize uygun olan maskeyi kullanıyor muyuz ? İtiraf etmem gerekirse beni en çok üşendiren kısım maske kısmı. Moshos Garden  Amber&Gül Kil Maskesini uzun suredir de kullanıyorum hatta erkek arkadasımla birlikte kullanıyoruz. Artık sizleri de bu maskeyle tanıstırmak istiyorum.

Oncelikle Moshos Garden'dan bahsetmek istiyorum; Moshos Garden ; içeriğinde  tamamen bitkisel ve doğal maddeler bulunduran ayrıca hayvanlar üzerinde test edilmeyen temiz içerikli bir marka. Dilerseniz buraya tıklayarak felsefelerini okuyabilirsiniz.
Moshos Garden Amber&Gül Kil maskesi hakkında neler demiş ? Bu maskeyi hangi ciltlere uygun görmüş?

Ciltteki ölü hücreleri doğal kil ile temizler, içeriğindeki doğal yağ, bitki özleri ve halis Isparta gülsuyu ile nemlendirir, cilde ışıltılı bir görünüm kazandırır. Hassas ciltler için mükemmel dengeleyici özellikleri ile gülsuyu, jojoba yağının nemlendirici ve besleyici özelliklerine katılıyor, sana da bu keyfi sürmek kalıyor.

Özellikleri

• Ferah tonda bir maskedir, hassas ciltler için önerilir

• Ciltteki ölü ve yıpranmış hücreleri söker atar
• Problemli, sivilceli ve akneli bölgeleri dengeler
• Yüksek nemlendirme özellikleri ile cildi asla kurutmaz
• Cildi sakinleştirir, %100 saf Isparta gülsuyu ile cildi mükemmel dengeler
• Cildi yumuşatır, ışıldamasına yardımcı olur
Peki ya benim görüşlerim neler ? Kullandığım süre boyunca maskeden memnun kaldım mı? Cildimde herhangi bir reaksiyona yol açtı mı?
Başta belirttiğim gibi bu maskeyi erkek arkadasımla kullandık. Bu yazı ikimizin de görüşlerini içeriyor. Benim cildim asırı derecede hassas.Bu yüzden kil maskesi kullanmak benim icin işkenceye dönüşebiliyordu. Bir yandan cildimi arındırayım derken diğer yandan kızaran ve hassaslasan yanaklarımı yatıştırmaya çalışıyordum. Moshos Garden Hassas ciltler icin uygun bu maskeyi gönderdiğinde çok merak etmiştim. Deneyip kullandıktan sonra kesinlikle hassas ciltlere uygun olduğunu gördüm. 

Maskeyi yüzüme surdugumde cildime yanma , kaşınma hissetmedim. Kuruduktan sonra cildimi yıkama aşaması cok onemliydi. Yanaklarım ne durumda olacak cok merak ediyordum. Yıkadığımda ise gerçekten çok şaşırdım. Cunku yanaklarım kızarmadı bile. Ben de erkek arkadasım da cildi ölü hücrelerden arındırdığını  , temizlediğini, cildi yumuşattığını , berraklaştırdığını  net olarak gorebildik. Bunların yanı sıra benim cildimi kurutmadı. Temizledikten sonra " hemen gidip nemlendirici sürmeliyim" hissi kesinlikle uyandırmadı. Erkek arkadasım ise cildinin biraz daha kuruduğunu belirtti. Yine de yoğun bir kuruluk değilmiş ama zaten normal sarlartda düzenli nemlendirici kullanmadığı icin böyle hissetmesi normaldi.
Gördüğünüz gibi katı kıvamlı bir maske. Kullanmadan once küçük bir kapta bir miktar su ile karıştırmak gerekiyor. Boyle maske yumusuyor ve kolayca uygulanıyor. Kuruduktan sonra temizleme aşamsında sizi sorlamıyor. Su ile kolayca akıp gidiyor.
Kokusu bana biraz yogun gelse de erkek arkadasım  bitki bitki koktugunu soyledi. Zaten yıkadıktan sonra kokusu gittigi icin ve dayanamıyacagım kadar yoğun olmadıgı icin cok da sorun etmedim bu durumu.

Eğer siz de hassas cildinizi arındıracak bir maske arayışındaysanız Moshos Garden Amber&Gül maskesine sans verebilirsiniz. 
Urunu incelemek isterseniz tıklayınız...
Diğer Moshos Garden Cilt Bakım Urunlerini İncelemek icin tıklayınız..
NOT: Yeni Yıl Çekilişime Katılmak icin TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder