26 Şubat 2015 Perşembe

Makeup Revolution'ı Duydunuz Mu?

Merhaba
Bugun ülkemizde olmayan ama 1 senden uzun süredir takip ettiğim ve ürünlerine bakıp bakıp bayıldığım bir marka hakkıda yazı yazmak istiyorum.

Makeup Revolution bir İngiliz firması ve hayvanlar üzerinde test edilmeyen bir marka. Daha ilk başta  bile gönlümüzü fethettiği bir gerçek. Fakat benim markaya asıl beğenmemin sebebi şüphesiz ki ürettiği muadil - dupe ürünler.

Herkesin sahip olmak istedigi Urban Decay Paletlere muadil olarak gösterilen Iconic 1 , Iconic 2 ve Iconic 3 paletlere ilk baktıgınızda hayranlık duymamak elde değil.


Peki  ya Lorac Pro 1 ve Lorac Pro 2 paletleri ? Kim bu paletlere "hayır" diyebilir ki?


Buyrun Iconic 1 ve Iconic 2 Paletler.

Çikolatalar biz kızların hassas noktalarından. Too Faced biz kızları hassas noktasından vurarark Chocolate Bar paleti çıkartmıştı. Benim de uzun süre istek listemde olan bu paleti ben Makeup Revolution'dan almayı tercih ettim.
 Too Faced Chocolate Bar palete muadil gösterilen palet I Heart Chocolate paleti.
Ustelik Makeup Revolution bunla da yetinnmeyip I Death Chocolate ve I Naked Chocolate paletleri çıkararak bizleri kalbmizin tam ortasından vurdu .

ve en son çıkardığı palet ise göz doldurur cinsten. Naked Underneath - Faux Fur Covered
Too Faced ülkemizden çekildiğinde hepimiz çok üzülmüştük.. Peki Too Faced paletlerine , allıklarına dupe urunler oldugnu söylesem ...



Bunlar sadece muadil ürünlerin bir kısmıydı. Dahasına bakmak ve Makeup Revolution ürünlerini incelemek isterseniz buraya tıklamanız yeterli.

Ben markanın 2 paletine sahibim I Naked Chocolate ve I Heart Chocolate . İki paletin de detaylı yazısını önümüzde ki günlerde yazacağım fakat şimdiden kendime büyük bir wishlist hazırladım bile.


Bunlar sadece görünen kısmı wishlistimin. Tüm bunların yanı sıra tabi ki Iconic pro 1 ve Iconic pro 2 paletlerini nasıl istediğimi anlatamam . Ayrıca Hourglass Pudra paletine uygun fiyatlı alternatif olarak gösterilen Radiance  Radiant Lights Palette de gözüm var.

 Makeup Revolution Türkiye'ye gönderim yapıyor ama fiyatlaı £ üzerinden olduğu için pek uyguna gelmiyor üstelik kaybolma , gelmeme gibi bir durum da söz konusu malum nedenlerden dolayı. Paletlerin fiyatları ise 4£ ile 8£ arasında deişiyor. Mesela İconic 1-2-3 paletleri 4£ iken , Chocolate paletlerin fiyatı 8£ . Tl karşılıkları ise 20 - 32 lira arasına denk geliyor hemen hemen. Bu paletler icin bence oldukça uygun.

Umarım en kısa zamanda Makeup Revolution urunleri ülkemizde  satılmaya başlar. Yine de siz merak edip ürünlerini denemek isterseniz kendi sitesinden sipariş verebilir ya da benim yaptığım gibi beklememek ve riske girmemek adına Instagram üzerinden satın alabilirsiniz.
Ben Makeup Revolution alışverişimi Dupdurushop 'tan yapmıştım. Hem paketlemesine hem hızına hem de samimiyetine hayran kalmıştım.

Siz Makeup Revolution markası hakkında ne düşünüyorsunuz ? Daha önceden markayı duymuş muydunuz ? Ürünlerini denemeyi düşünür müsünüz ?


25 yorum:

  1. ben çok beğendim hepsini şahsen :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya değil mi ? Çok harikalar aldıkça alası geliyor insanın bir de yeni seri çıkarmışlar ki masıl bayıldığımı anlatamam valla :))

      Sil
  2. Hepsinede bayıldım renkler biharika bu güzellikleri bizimle paylaştıgın için tskler canım yakın takipteyim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim.
      Sevgiler :)

      Sil
  3. Çoğu paletinin renkleri hoşuma gitse de tasarımındaki anlayamadığım iticilik nedeniyle hala denemedim bu markayı. Fakat sayende merakımı cezbetti. Çok gecikmeden deneyeyim en iyisi ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa canım neden tasarımlarını beğenmedin ki ? İlk paletler benim de çok hoşuma gitmese de sonradan çıkanlara bayılıyorum. Valla şansın olursa mutlaka dene tatlım ben bayılıyorum farlara. Bazsız bile tüm gün benimleydi :))

      Sil
  4. Ben de Lorac pro muadili paletine bayıldım.Ama arattım pek sipariş veren,deneyen yok o yüzden emin olamadım.Paletler hakkındaki detaylı yazını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mine ,
      Sanirim gumruk korkusu ve kargo ucretleri yuzunden siparis veren olmuyor. Ben siparis vermeyi dusunmustum ama kargo ucreti ile aldigim paletlerin buradaki fiyati ile hemen hemen ayniya denk gelecegi icin , gumrukten cekindigim ve beklemeyi sevmedigim icin Instagram uzerinden almayi tercih ettim. Yazisini en en kisa surede yazmak istiyorum ben de :)

      Sil
  5. Merhaba ben sitesinden aldim 6 adet palet ama simdi kara kara dusunuyorum ya gelmezse diye kac gun icinde gonderim olur sizce hic alan tanidiginiz var mi 6 palete hemde kocaman 189 tl odedim nakliyesiyle beraber sizce tekrar bi kargo ucreti alirlar mi benden ve gelmeme ihtimali olur mu lutfen bisey soyleyin😣😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb ürün elinize ulaştı mı banada bilgi verir misiniz bende alım yapmak istiyorum?

      Sil
    2. merhaba ürünleriniz elinize geçti mi bende sipariş vermek istiyorum eğer bilgi verirseniz sevinirim , teşekkürler.

      Sil
  6. Hangi siteden aldinz pelin ozdemir

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Dupdurushop malesef 4.99€ olan ürünü 40TL'ye sattığı için tüm alma hevesimi kaçırdı.Umarım yakında Türkiye'de standlarını görürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki bu sizin tercihiniz ama kendi sitesinden almaya kalktığınızda kargo ile beraber çok daha fazla tuttuğunu belirtmek isterim. Üstelik gümrükten geçmeme gibi bir durum da söz konusu.

      Sil
    2. ben denemek için blush paketi aldım dupduru shoptan kargo dahil 55tl - sitesinde yarısından da ucuz ama meraktan aldım .bence kalitesi düşük bi marka golden rosela muadil diyebilirim çok bir espirisi yokmuş bence ve tozutma oranıda yüksek

      Sil
    3. Sizin memnun kalmamanıza üzüldüm. Ben farlarından çok memnunum.

      Sil
  8. MERHABA, Türkiye gönderimi hangi kargo ile oluyor? Ben sipaRİŞ VERDİM 1 ayı geçti hala gelmedi:( Ptt ye sordum yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışından hangi kargo ile geliyor bilmiyorum ama Türkiye sınırlarından sonra dağıtımı Ptt kargo yapıyor. Eğer elinizde takip kodunuz yoksa Ptt ile irtibata geçseniz dahi bulamamama olasılığınız ne yazık ki çok yüksek. Bir de gümrüğe takılmış olma ihtimali var tabi.

      Sil
  9. Merhaba bende dipdiri shoptan almayi dusunuyorum ama anladığım kadarıyla satışı gittigidiyor üzerinden yapıyorlar galiba Degil mi?

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bende dipdiri shoptan almayi dusunuyorum ama anladığım kadarıyla satışı gittigidiyor üzerinden yapıyorlar galiba Degil mi?

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bende dupduru shoptan almayi dusunuyorum ama anladığım kadarıyla satışı gittigidiyor üzerinden yapıyorlar galiba Degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , Gittigidiyor veya Instagram üzerinden alabilirsiniz

      Sil