3 Mart 2015 Salı

Watsons Magic Lip Balm

Bugun Makyaj Kelebegi'min çekilişinde kazandığım hediyelerden biri olan Watsons Magic Lip Balm blogumun konugu.
Watsons Magic Lip Balm uzun suredir adını duydugum ve merak ettiğim bir urundu ama nedense bir türlü gidip almamıştım. Kelebeğim sayesinde bu ürüne kavuşmus oldum.

Watsons Magic Lip Balm dudağa nem vermeyi aynı zamanda dudağnıza surdukten sonra pembeleşerek renk vemeyi vaat ediyor.
Ambalajı gayet hos ve kullanışlı . Makyaj çantasında taşırken korkmanıza gerek yok. Kokusu bana küçükken severek içtiğim şuruplardan birini hatırlatıyor.


Beyaz bir yapısı var , sürdükten sonra dudaklarınızda pembeleşmeye başlıyor. Ne kadar çok kat sürerseniz o kadar çok pembeleşiyor. Bu da bana annemin bahsettiği ve onun gençken kullandığı yeşil rujları anımsatıyor. O rujlarda yeşil renkteymiş ama sürdüğünüzde dudağınıza renk vermeye başlıyorlarmış.
Watsons Magic Lip Balm sürüldüğü anda dudaklara hafif bir nem veriyor ve pembeleşmeye başlıyor. Ben tek kat sürüp hafif pembelikten hoşlandığım için bu şekilde uygulamayı tercih ediyorum . 
Tek kat uyguladığımda hafif nemli bir pembelik veriyor. Üstelik oldukça kalıcı , dudaklara yapısıyor desek yeridir.  Buraya kadar gayet hoş. Fakat bu urun benim dudaklarımda durdukça kurutuyor ve kırmızı ruj sürüp peçeteyle sildiğinizde hoş olmayan bir görüntü oluşur ya aynı öyle duruyor. 

Siz Watsons Magic Lip Balm hakkında ne düşünüyorsunuz ? Favori renkli lip balmınız hangisi ?


6 yorum:

  1. Bu kadar ilginç olmasına rağmen hiç denemedim, kurutması da kötü olmuş :(
    Yeşil rujları ben de hatırlıyorum hatta bazı bir milyoncularda hala var biliyo musun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milyoncularda hic gormedim ama Antalya'da Cosmetica magazalarinda kasalarin yaninda Rapsodiler duruyor. Benim de yeni dikkatimi cekti. Bir cok kisi memnun bu urunden ama.benim dudaklarimla anlasamadilar ne yazik ki:(

      Sil
  2. Ben de yıllar önce bu ürünü kullanıyordum ve dudaklara verdiği doğal pembeliği çok seviyordum. Gel gelelim bana çok ilginç bir etkisi oldu, bunu her sürdüğümde dudağımda değil de ağzımın içinde tuhaf bir kuruluk oluşmaya başladı! Ben de o yüzden bıraktım ve bir daha denemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi? İlginçmiş ama çok üzüldüm :(

      Sil
  3. Ben bunu alıp kaybeden biri olarak bir kaç kere sürmüştüm bende kurutma olmamıştı peeling yapıp dene istersen birde belki peelingten sonra düzelir bu durum.. Bizim blogada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peeling ile de denediğimde sonuc ne yazik ki değişmedi :)

      Sil