28 Mart 2015 Cumartesi

E.l.f Lip Exfoliator - Dudak Peelingi

Makyajın ciltte hoş gözükmesi , düzenli bakım yapılmasına ve cildin sağlıklı olmasına bağlıdır. Dudaklar için de durum değişmiyor. Rujumuz ne kadar güzel olursa olsun dudaklarımız kuruysa ve kusurlar mevcutsa sonuç istediğimiz gibi olmuyor. Dudakların pürüssüz olması nemlendirmenin yanı sıra dönem dönem peeling yapmaktan geçiyor.



Daha onceden sizlerle ev yapımı dudak peelingi tarifi paylaştım. Okumak için tıklayınız. E.l.f benim gibi üşengeçleri düşünerek bir dudak peelingi yapmış , çok da iyi etmiş.

E.l.f  Dudak Peelingi ; dudaklarınızdaki kurumuş ve çatlamış deriyi dudak peelingi ile nazikçe temizleyin. Dudaklarınızı korumak ve beslemek için E vitamini , shea , avokado , üzüm yağları ile zenginleştirilmiş tatlı şeker içerir ve yumuşatıcı his bırakır. Dudak peelingi dudaklarınızı sağlıklı ve yenilenmiş bir his için besler ve bakım yapar.
Peelingin içerisinde mnik şeker taneleri var hatta şekerlerden oluştuğunu bile söyleyebilirim. Kokusu  karamelimsi ve inanılmaz derecede güzel , yememek için kendimi zor tutuyorum.
Kullanımı oldukça kolay , ruj gibi dudaklara sürmek ve birkaç kez üstünden geçmek yeterli oluyor.
Sonuç ise kesinlikle harika. Kabuklardan , pürüzlerden arınmış ve bunun yanı sıra içerisinde bulunan yağlar ile nemlenmiş dudaklara kavuşma hissi paha biçilemez.
E.l.f ürünleri ülkemizde satılmıyor biliyorum ama Instagram satıcılarında bularak alabilirsiniz. Faberlic markasının da dudak şekerli ve çikolatalı dudak peelinglerinin olduğunu hatırlıyorum. Eğer benim gibi üşengeçseniz hazır dudak peelinglerine şans vermenizi öneririm.

7 yorum:

  1. Elf'in böyle bir ürünü olduğunu bilmiyordum. Aay hemen beautyjoint'e bakmam lazım. Ig'da ateş pahasına sattıklarından pek oralardan almak istemiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer toplu alışveriş yapacaksan mutlaka almanı öneririm tatllım:))

      Sil
  2. Nihayet yaa...Dudaklar için vardı böyle bir ihtiyaç gerçekten. Çok iyi yapmış elf...Ben dudak kuruluğundan muzdaripim kendimi bildim bileli. Payşatığın için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek. Kesinlikle kurtarıcı bir ürün:)

      Sil
  3. Daha önce sitene katılmamışım, yalnızca takipçiymişim. Şimdi farkettim ve sitene de katıldım. Sen de bana gel, çok mutlu olurum... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. Ruj formunda olması çok pratik ve hoşmuş. Elf ürünleri beni genel olarak cezbetmese de alışveriş yapacak olursam kesinlikle alacağım bunu çünkü ben de üşengecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben çok memnun kaldım bu üründen. Üşengeçler için birebir. :))

      Sil