24 Mart 2015 Salı

Clarins Huile Lotus Cilt Bakım Yağı

Sabahları uyandığımda beyaz ve parlak olan , ışıldayan cildim gün içerisinde donuklaşıyor , matlaşıyor ve rengarenk bir hal alıyor.
İtiraf etmeliyim ki üzerinde " aydınlatıcı , ışıltı verici , cilt tonu eşitleyici " diye belirtilmiş ürünlere ayrı bir ilgi duyuyorum.
Clarins Huile Lotus aslında karma ve yağlı ciltler için uygun olan bir yağ. Evet doğru okudunuz karma ve yağlı ciltler için yağ. Ürün açıklaması ise şu şekilde ; arındırıcı bakım yağı ; yağlı cilt tiplerini nemlendirir , cilt tonunu eşitler ve dengeler. Clarins'in özellikle kullandığı gül ağacı , sardunya ve nilüfer ekstratı ciltteki gözenekleri sıkılaştırır ve cilt dokunusunu düzeltir. Fındık yağı , ince çizgilerin görünümünü en aza indirmek için cildi yumuşatır , yatıştırır ve nemi hapseder.

Bu şekilde damlalıklı ürünlere takıldığım bir dönemde Clarins'in "cilt tonunu eşitler " vaadinin yanı sıra "yatıştırır" vaadini gördüğümde "tamam almalıyım " deyip Boyner'in yolunu tuttum. Sivilce olusumuna karşı riske girmemek için yağlı cilter için uygun olan Huile Lotus'u tercih ettim ama Lotus dışında çok kuru ciltler için uygun ve anti aging özellikli 2 yağı daha bulunuyor. 

Damlalıklı cam bir şişede geliyor ürünümüz. Duruşunun güzelliği kadar kullanım kolaylığı sağlaması da harika.  İnternette araştırdığımda her gece cildi tonikledikten sonra 2 damla kullanılması önerilse de Boyner'de ki Clarins uzmanı bir gece kullanıp bir gece kullanmamamı önerdi. Ben mi ne yaptım? Tabi ki kendi bildiğimi okuyup her gece kullandım.
Kullanımı çok kolay 2 damla yağı damlalık yardımıyla avcunuzda damlatıyorsunuz ve iki elinizin arasında yağı ısıtıyorsunuz . Daha sonra ovalamadan sadece ellerinizi yüzünüze bastırıp çekerek ürünü uyguluyorsunuz. Ben bir damla damlatıp önce yanaklarıma sonra bir damla daha damlatıp t bölgeme uyguluyordum. Cildimi ekstra kuru hissettiğim zamanlarda ise 3 damla uyguluyordum . 

Clarins Huile Lotus'ın yapsı da dokusu da bildiginiz yağ fakat oldukça enterasan bir şekilde sürer sürmez emiliyor ve ciltte ağır , yağlı bir his bırakmıyor. Yağ formunda bir ürün olmasına rağmen cildimde herhangi bir yağlanmaya , sivilceye ve hassasiyete neden olmadı fakat oluşan aktif sivilcelerin iyileşme sürecine bir etkisi de olmadı 
.Sabah kalktığımda cildim kesinlikle yağlı olmuyordu. Cildimi nemlendirmesi yeterli gelse de dönem denem bölgesel olarak ekstra nemlendirici kullanma ihtiyacı duydum. Bunun sebebi benim cildimin yağlı olmamsından kaynaklanıyor elbette.
Erkek arkadasım da bir kaç gün traştan sonra bu ürünü kullandığında cildinde hassasiyet oluşmadığını ve cildinin rahatladığını farketti. 

Peki ya vaatlerini yerine getiriyor mu ? 
İlk zamanlarda olsa bu sorunun cevabı kesinlikle evet olurdu. Cildim sanki daha ışıldıyordu ve renk tonum eşitti yada bana öyle geliyordu. Fakat daha sonra bu etkiyi göremedim. 
Yine de kesinlikle kötü bir ürün diyemem. Yağlı ciltlere sahip olanların yağlanmayı dengelemek adına kullandıklarında memnun kalacakları bir urun olduğunu düşünüyorum

Clarins Huile Lotus 30 ml ve fiyatı 149 lira. 30 ml için biraz fazla gibi gelse de yukarıda ki miktarı 4 ayda kullandığımı dusunursek oldukca uzun sure idare edebilecek bir ürün.
Kampanya döneminde yanında hediyelerle çok daha uygun fiyata alabilirsiniz.


Çok uzun bir yazı oldu . Atladığım yerler varsa çok özür dilerim ama sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım.

6 yorum:

  1. ben de caudalie kuru yağ kullanıyorum şu ara cildime çok iyi geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caudalie Kuru Yağı ben de vücdum ve saçlarıım için denemek istiyorum. Sen de memnunsan deneyebilirim:)

      Sil
  2. Tam benim yağlı cildime göre deneyeceğim teşekkürler paylaşım için sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltler için yağ tanımı başta korkutucu olsa da kesinlikle güzel bir urun :)

      Sil
  3. Bi ara çok araştırmıştım bu yağı, sanırım dönem dönem kullanmak daha iyi olurmuş gibi geldi bana, cildin alışması etkiyi azaltabilir mi acaba diye düşündüm.
    Çok teşekkürler bu arada ben de aramış olduğum sorulara cevap almış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mineyy ben cilt bakım ürünlerini düzenli kullanmatan yanayım fakat bir süre sonra cildin ürüne alışıp ilk zamanki etkisini göstermediğini düşünüyorum. Dermatoluğuma bu konuyu danıştığımda o da bu şekilde düşündüğünü belirtmişti. Bu yuzden 2 farklı ürün bulundurup dönemsel kullanmayı çok daha fazla seviyorum. :))

      Sil