23 Mart 2015 Pazartesi

Rimmel London Brow This Way - Kaş Maskarası 002 Medium Brown

Kaş maskaralarına olan ön yargımı Mac'in Brow Setleri sayesinde yıkmıştım. O günden beri de renkli kaş maskaralrına bir zaafım var diyebilirim.

Rimmel London'ın renkli kaş maskaralarını gördüğüm andan beri istiyordum. Nihayet Watsons getirdi ve ben de sans eseri bulunca denemek için aldım.
Uzun suredir kullanıyorum . Görüşlerim tamamen netleştiğine göre izlenimlerimi sizlerle paylaşma vakti geldi demektir.


Rimmel London Kaş Maskaralarının ülkemizde 3 rengi var. en açık rengi Blonde , orta koyuluktaki rengi Medium Brown ve son olarak en koyu rengi Dark Brown. Bu renklerin dışında şeffafı da var ama o ülkemize gelmeyen ürünler arasında kalmış.

Maskaranın fırçası koniğe benziyor. Uçta ince olsa da sona doğru kalınlaşıyor. Bir çok arkadaşım fırçaya büyük dese de ben aşırı derecede büyük bulmadım. Benefit'e göre fırçası oldukça büyük evet ama Mac ve Elf ile karşılştırdığımda fırçası küçük . Uygulamaya yaparken yine de etrafa hafifce tasması muhtemel fakat bir makyaj temizleme çubuğu ile düzeltmek oldukça kolay.
Maskarayı tüpten çıkardığınızda fırçasının ucunda çok miktarda ürün birikiyor. Uygulama yapmadan önce ucunda biriken kısmı sıyırmak çok önemli. 

Benim saçlarım koyu kumralken kaşlarım absurt bir biçimde koyu kahverengi. Bu yüzden kaşlarımı saçlarımla aynı renge getirmesi benim kaş maskarasından en büyük beklentim. Bana uyacağını düşünerek Medium Brown rengini almıştım ama ne yazik ki bana bir tık koyu kaldı. 
Kaşları sabitleme konusunda çok başarılı değil , fakat bu etkisi ile kaşları yapıştırıp yapay bir görüntü de ortaya çıkarmıyor. Kaşlarınız arasında hafif boşluklar varsa bu boşlukları gayet güzel dolduruyor yada kamufule ediyor fakat kaşlarınız çok seyrekse maskaradan önce yine bir far veya kalemle doldurmanızı öneririm. 
7-8 saat boyunca kaşlarımda kalsada gün sonunda garip bir şekilde oksitlenerek kaşlarımın daha koyu gözükmesine neden oluyor. 

Fiyatının piyasada ki en uygun maskara olduğunu göz önünde bulundurursak kötü bir ürün diyemem. Ben denemek için Blonde rengini de almayı düşünüyorum ama öte yandan aklımı Revlonlar da çelmiyor değil.
Siz Rimmel London Renkli Kaş Maskaraları hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder