16 Nisan 2015 Perşembe

Cosmed DD Krem SPF 50

Cosmed eczane ürünü diye nitelendirdiğimiz dermokozmetik ürünler üreten bir Türk firması. Ürün yelpazeleri geniş ve günden güne de daha genişlemekte.

 BB ve CC krem furyasından sonra merakla beklediğimiz DD kremler de raflarda yerlerini almaya başladı. Cosmed'in en yeni ürünü de Cosmed DD Krem fakat Cosmed'i diğer DD kremlerden ayıran en büyük özellik içerisinde SPF 50 Güneş Koruyucu barındırması. Piyasada şu an en yüksek düzeyde koruma sağlayan DD Krem Cosmed'e ait. 
Cosmed DD Krem nedir ? Ne için kullanılır ? 
Tüm cilt tipleri için yüksek korumalı DD Krem, içeriğindeki UVA ve UVB'den koruyucu özelliğe sahip filtreler sayesinde, güneşin ve floresan gibi UV yayıcı etmenlerin zararlı etkisinden cildi etkin bir şekilde korurken, Ectoin güneş ışınlarının yaşlandırıcı etkisine karşı hücre DNA'sının korunumuna ve cilt hücrelerinin güneşten etkilenmesini önlemeye yardımcı olur. Aloe vera ve calendula yağı, güneşin etkisi ile hassaslaşan cilt dokusunun yenilenmesine yardımcıdır. Güneşin etkisi ile hassaslaşan cilt dokusunu sakinleştirir. İçerdiği renk pigmentleri ile cilt tonunun eşitlenmesine ve cilt kusurlarının kapatılmasına 
yardımcı olur.
**DD Kremlerin BB ve CC kremlerden farkı; anti -ageing içerik barındırarak yaşlanma ile savaşmasıdır.
Cosmed DD Krem 40 ml bir tür içerisinde satışa sunulmuş. Bu şekilde tüp olması hem kullanım kolaylığı sağlyor hem de hijyenik kaygılar taşımamızı engelliyor.

Yapısı ise gördüğünüz üzere ne çok katı ne de çok sıvı. Ben ellerimi kullanarak sürmeyi tercih ediyorum ve oldukca kolay dağıtıyorum . Tek renge sahip olmasına rağmen sürüldükten 10-15 dakika sonra cltle tamamen bütünleşiyor ve kesinlikle doğal duruyor.
Kapatıcılık beklentisi ise alırsanız ne yazik ki hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Kapatma gibi bir özelliği yok , renk eşitsizliklerini hafifçe giderse de benim bariz olan noktasal kırmızılıklarımı gizlemiyor.
Instagram hesabımı takip ediyorsanız aydınlık ciltlere olan takıntımı biliyor olabilirsiniz. Cosmed DD kremin de en beğendiğim özelliği şühesiz ki glowy - parlak , parıltılı bir bitişe sahip oluşu oldu. Cosmed DD Kremi kullandıktan sonra cildimin daha parlak gözüktüğünü farkedebiliyorum.
Güneş koruyucular gün içerisinde bir kaç kez yenilenmeli bu yüzden kalıcılık konusunda sorun yaşayacağınız bir ürün değil. Yine de ben 1 kez sürmek istiyorum derseniz sabah sürdüğüm krem üzerine pudra vs kullanmadan akşama kadar yüzümde kalıyor. 

Aşırı derecede hassas bir cilde sahip olmama rağmen benim cildimde herhangi bir hassasiyete , alerjiye , aknelenmeye sebep olmadı.  Benim cildimde yağlanmadan dolayı bir parlamaya sebep olmadı ama karma-yağlı ve yağlı ciltlerde parlama yapabileceğini düşünüyorum. Bu yüzden üzerinden pudra ile geçmekte veya yanınızda yağ kontrol mendili bulunudurmakta fayda var. 

Tekrar alır mıyım?
Muhtemelen evet , fakat ayrı bir güneş koruyucu ile Cosmed CC kremi de kullanmayı düşünebilirim.

Cosmed DD Krem ; parfüm , renklendirici içermiyor. Aynı zamanda suya ve tere karşı da dayanıklı.

Siz DD Kremler hakkında ne düşünüyorsunuz. Cosmed DD Krem SPF 50 nasıl buldunuz ?

*Ürün etkinliğimizde firma tarafından gönderilmiştir. Göüşlerim objektiftir.

11 yorum:

  1. ilginçmiş alınabilir yaz mevsimi için..

    YanıtlaSil
  2. ayyy bir DD krem eksikti sanırım sıra ona geldi anlattığına göre etkili bir ürün ilerleyen zamanlar da denemek isterim açıkçası.. bu arada takibimdesin bende beklerim bloglaşalım:) sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Gayet güzel bir bilgilendirme yapmışsın tatlım. <3
    Bende deneme aşamasındayım hihi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene cok sevindim tatlım <3
      umarım sen de memnun kalırsın:)))

      Sil
  4. Bende bu ürünü merak ediyorum özelikle yaz için süper, sür çık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mayanın Rehberi ;
      evet sür-çık bir ürün ve oldukça başarılı:)

      Sil
  5. Bende kullanmaya başladım ve memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  6. En iyisi Dermadoctor DD krem. Öneririm.

    YanıtlaSil
  7. Bu Dermadoctor DD kremi nerden satın alabiliriz acaba? Son zamanlarda sıkça duymaya başladım.

    YanıtlaSil