6 Haziran 2015 Cumartesi

Avene SPF 30 Sun Care Oil İlk İzlenim

Merhaba ,

Cilt bakımında çoğunlukla dermokozmetik markaları tercih ediyorum fakat söz konusu güneş koruyucu ise seçimlerimi mutlaka dermokozmetik markalardan yana yapıyorum.  Avene markasına da bu konuda sonuna kadar güveniyorum

Yüzüme yaz- kış mutlaka her gün güneş koruyucu sürmeme karşın yazın dahi vücudumu özellikle tüm gün açık kalan kollarımı korumayı sürekli atlıyorum. Sürdüğüm güneş koruyucu kremlerin beni çok daha fazla terlettiğini hatta çantalarıma bulaştığını düşünüp bu aşamayı hep atlıyorum. Güneş yağlarına ise " yağ " oldukları için pek yanaşmıyorum daha doğrusu yanaşmıyordum . Avene SPF 30 Güneş Yağı ile tanışana dek.


Avene SPF 30 Güneş Yağı bildiğiniz güneş yağlarının aksine hassas ciltlerde koruma sağlamayı vaat ediyor. Üstelik su geçirmiyor ve paraben de içermiyor. Spreyli şişesi ile de kullanım kolaylığı sağlıyor ve her bir kol için 6 fıs sıkılması öneriliyor.

İtiraf etmem gerekirse 6 fısın fazla olacağını ve kollarımı yağ içerisinde bırakacağını düşünmüştüm fakat kullandıktan sonra düşüncelerim tamamen değişti. 2 dakika sonra hızlıca emildi ve sanki hiç koruyucu sürmemişim gibi cildim eski haline döndü. Ne yapış yapış his ne de vıcık vıcık his yaşamadım. Korkularımın aksine beni terletmedi ve çantalarıma da bulaşma yapmadı .
Kokusu tüm Avene güneş koruyucu kremler gibi .  Rahatsız edici , ağır ve kalıcı değil.

Bu ürüne %50 indirimle 76.9 lira yerine 38.45 liraya Turuncukasa.com 'dan buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Eğer yüzünüz için de bir kreme ihtiyacınız varsa o halde Avene 3lü Güneş Bakım Seti tam size göre.

Avene ve daha birçok dermokozmetik markaya Turuncukasa.com 'dan indirimli  ulaşabilirsiniz. Biliyorum birçoğunuz online dermokozmetik ürün alma konusunda soru işaretleri taşıyorsunuz. " ya ürünler elime düzgün şekilde ulaşmazsa ? ya son kullanma tarihleri yakınsa" soruları aklınızda dolanıyor olabilir. Bu soruları taşıma konusunda haklı olabilirsiniz fakat Turuncukasa.com 'dan daha önce bir çok kez alışveriş yapmış biri olarak söylemeliyim ki hiç bir şekilde aldığım ürünlerin son kullanma tarihleri yakın değildi hatta ürünlerim her defasında özenle sarılmış ve paketlenmiş şekilde en geç 2 gün içerisinde elimde oldular.


4 yorum:

  1. Güzel bir ürün ben de yaz için güneş kremi araştırırken incelemiştim kullanan biri olarak senden de onay geldiğine göre alınabilir artık :D Turuncukasa iyi güzel de diğer sitelere göre yavaş çalışıyor bence son alışverişimde 5 günü buldu siparişimin gelmesi sen Antalya'da yaşıyordun galiba aynı şehir olduğundan belki 2 günde eline geçmiştir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz için kesinlikle kurtarıcı olacak bir ürün. Ben çok memnun kaldım. Aaa ben İstanbul siparişlerimde de sorun yaşamadım . bugun verdiğim sipariş hep ertesi gün elimde oldu. Sanırım senin ki şanssızlık olmuş :(

      Sil
  2. 3lu bakim setinde diğer 2 ürünün ne ise yaradığını söyler misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz için güneş koruyucu ve güneş sonrası cildin rahatlamasını sağlayan losyon var.

      Sil