7 Temmuz 2015 Salı

Minimum Haziran 2015 Favorilerim



Favoriler yazılarını okumayı çok sevsem de bir türlü böyle bir yazı yazmak kısmet olmamıştı.Hem kullanıdığım ürünleri unutmamın hem de değişen ruh halime bağlı ürün değişikliği bunun en önemli sebepleriydi.

Bu ay pek makyaj yapmadım , yapamadım. Haliye oldukça az miktarda ürünle ayı geçirince sizle de paylaşmak istedim.



Clinique High Impact Maskara : Kıl fırçalı maskaralardan hoşlanmasam da bu maskarayı beğendiğimi söyleyebilirim. Yazısını bir türlü yazamadım. Bir aksilik olmazsa bu hafta yazacağım.

Koton Beauty Kaş Maskarası : Koton kozmetik sektörüne hızlı bir giriş yaptı. Ben de kaş maskarlarına olan düşkünlüğümle hemen aldım. Bu ay sıklıkla kullandım yazısını yazacağım.

Maybelline Master Precise Eyeliner : Kesinlikle harika. Yazısını yazacağım ama bulduğunuz anda kapın.

Essence I <3 Nude - Creme Brulee Far: Bu seri farları ne kadar aradığımı anlatamam. Sonunda Rossmann'da buldum. Denemek için tek rengini aldım ama ba-yıl-dım! Gelişi güzel göz kapaklarıma sürüp maskara ile tamamladığımda çıkan sonuç çok hoşuma gitti.

Elf Mineral Göz Aydınlatıcısı : Bu toz aydınlatıcının yazısı yarına hazır. Bu ay göz altlarımda kapatıcı yerine hep bu pudrayı kullandım. 

The Balm California : Bu küçük palet bir kahraman. Rujunuz ve maskaranız yanınızdaysa bu paletle makyajınızı bitirebilrsiniz. Ben mat olan rengi hemen hergün kaşlarıma ve hafif makyaj yaptığım için crease bölgeme kullandım.  Yazısı için tıktık.

Neredeyse hiç makyaj yapamadığım bir ay geçirdim. Belki önümüzdeki ay çok daha fazla ürünlü bir yazı olur. 

6 yorum:

  1. Daha kaş maskaralarına geçemedim, ama merak ediyorum. Koton'da inceleyeyim ilk fırsatta. Eyelinerlara ise dayanamıyorum, Maybelline eyeliner ilk indirimde alınacaklardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş maskaraları kesinlikle kurtarıcı oluyor. Eyeliner ise harika 2 aydan uzun süredir kullanmama rağmen hala siyah ve kolay sürülüyor :)

      Sil
  2. The Balm California paletine elim gidiyor gidiyor almaktan vazgeçiyorum hep :) Sen de görünce yine alasım geldi, hele bir de haziran favorisi olunca :))) Ben de çok istiyorum bu favori yazılarından yazmayı ama bir tembelliğimi yenemedim. Belki bir gün yenerim, inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa senin favorilerini okumayı çok isterim ki <3 California çantaya at çık bir palet. Her daim kurtarıcı valla:)

      Sil