3 Temmuz 2015 Cuma

Tarçın Events ile Bioder Lansmanı



Merhaba,

Geçtiğimiz Cumartesi günü Tarçın Events'in kurucusu Fatma Hanım'ın davetiyle Taksim Ottoman Palace'ın teras katında gerçeklesen Bioder Lansmanına katıldım.


Ottoman Palace'ın harika manzarası ile masamızın güzelliği kesinlikle muhteşem görünüyordu.

Bio Epilation ürünlerini severek kullandığım ve güvendiğim Bioder , her cilde ve her ihtiyaça cevap verecek nitelikte ürünlerini bizlerle tanıştırdı. 


olmak üzere 7 farklı kategoride ürün bulunuyor. 



Özge Hanım bizlere ürünleri tanıttı ve hangi ihtiyaca yönelik olduklarını tek tek açıkladı.

Özge Hanım ürünleri tanıtırken biz de masamıza gelen ürünleri hemen denemeye başladık.Bioder Aqua Soft nemlendirici kremin hem kokusuna hem yapısına hayran kaldığımı belirtmeliyim. 


Fatma Hanım bizler için sürprizler de hazırlamıştı . Yapılan minik yarışmada ben Age Reverse serisinden gündüz kremi kazandım. Yaşım şu an kullanmaya müsait olmadığı için kremi annem deneyecek ve yorumlarını ben size aktaracağım.


Gecenin sonunda Fatma Hanım bizleri kocaman paketlerle uğurladı. Ben de  ürünleri hemen denemeye başladım . Yorumlarımı da en yakın zamanda sizlerle de paylaşacağım.

Tüm emekleri için Fatma Hanım'a , Bioder Ailesine ve masamızı bir an bile boş bırakmayan Ottoman Palace'a  çok teşekkür ederim.


2 yorum: