6 Ağustos 2015 Perşembe

Bee Beauty Çikolata Portakal Duş Jeli



Bee Beauty Gratisler 'de satılan ve hemen herkesin ürünlerini çok severek kullandığı bir marka . Geçen ay Gratis kartımda ki puanları harcamak için mağazaya gittiğimde Bee Beauty markasına ait yeni duş jelleri dikkatimi çekti.

Yanılmıyorsam dört çeşidi olan duş jelleri arasından ben seçimimi Çikolata Portakal Bee Beauty'nin tanımı ile Chocorange'dan yana yaptım.
Şişe tasarımı oldukça hoş dururken rengi ve üzerinde bulunan görsel ile adeta gel beni al diyor fakat başta belirtmeliyim ki eğer diyetteyseniz bu duş jelinden mutlaka uzak durmalısınız çünkü kokusu tam anlamıyla portakallı çikolata kokuyor hem de buram buram. Her kokladığımda aklım Nestle'nin Portakallı Çikolatası geldi o derece harika bir kokusu var. 


İçerisinde bulunan E vitamini ve gliserin ile cildi kurutmadan temizlemeyi ve nemlendirmeyi vaat ediyor. Temizleme konusunda oldukça başarılı buluyorum ve cildimi de kurutmuyor fakat ekstra nem verdiğini de söyleyemeyeceğim. Ayrıca mevsim sebebiyle vücudumun çok fazla kurumadığını da belirtmem gerek. 
Enfes olan kokusu kalıcı değil hatta sadece duş esnasında duyuyorsunuz .
Yine de bu enfes koku ile kısa bir süre kendinizi şımartmanız mümkün.
Bee Beauty ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. 
400 ml duş jelinin fiyatı ise sadece 4.95 lira. Dönem dönem gerçekleşen indirimlerle çok daha uygun fiyata almanız mümkün.

Gratis'e yolunuz düştüğünde mutlaka bu jeli koklamanızı öneririm.

6 yorum:

  1. mutlaka yolum düşerse bulup bi koklayacağım :D

    YanıtlaSil
  2. kokusunu merak ettim bu arada cekilisime beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  3. beğenmene sevindim deneyeceğim ben de duru fresh sensations duş jeli ile ilgili yazdım henüz yeniyim ziyaret edersen sevinirim:)

    YanıtlaSil
  4. 2.95 lik fiyatı kaçırmıştım :( nasıl moralim bozuldu yaaa bir de kahve & çikolata kokulusu var

    YanıtlaSil