4 Ağustos 2015 Salı

Dermomarket.com Alışverişim



Merhaba ,

Son zamanlarda alışveriş yapmıyorum hatta bayram indirimlerini bile tamamen pas geçtim. Sebebi ise garip olsa da alacak bir şey bulamayışım.

Bir süredir Aloe Vera jel arayışındaydım. Güvenle kullanmak için uzun arayışa girdim ve en sonunda içime en çok sinen Dexpantonne markasına ait jel oldu.

Dermomarket.com adını sıkça duyduğum fakat daha önce alışveriş yapmadığım bir firmaydı. Dexpantonne Aloe Vera Jeli indirimde görünce alışverişimi yapmaya karar verdim.


Alışverişimle birlikte cilt aydınlatıcı sample gönderirlerse sevineceğimi yazmıştım ve paketi açtığımda da çok mutlu oldum. Gönderilen sample ürünlerin ihtiyaçlarım doğrultusunda oluşu beni çok sevindirdi. 

Pazar gecesi yaptığım alışverişim pazartesi günü kargoya verildi . Çarşamba sabahı da Yurtiçi kargo ile teslim edildi. Kargo konusunda oldukça hızlı olduklarını da belirtmeliyim. 

Dexpantonne Aloe Vera Jel Dermomarket 'de 15 liraydı. Kargo dahil ben toplamda 19.75 lira ödedim.

Siz son zamanlarda neler aldınız ?

8 yorum:

  1. ben şu anda siteye baktım aldığınız ürün indirimli hali 29.75 TL yazıyor. acaba yanlış mı bakıyorum

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan aloevera jeli merak ettim bak şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süredir arıyordum ben en sonunda bu markada karara verdim ama sonradan başka bir markanın ürününü görünce aklımı çelmedi değil:)

      Sil
  3. bende aloe jel istiyorum ama cidden işe yarayan hangisi bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben bu jel hakkında olumlu yorumlar okudum ama Lemongrass'ın da jeli varmış:)

      Sil
  4. Bende uzun süredir beni mutlu edecek yenilikler olmadığından alışveriş yapmadım.
    Aloe vera jeller bu ara çok popüler.Yorumunu merakla bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş yapmayışımız en çok cüzdanlarımızı sevindirdi sanırıım ablacım. En kısa zamanda paylaşacağım:)

      Sil