17 Ağustos 2015 Pazartesi

Evinal Paris Vitamin Serum Sprey



Merhaba ,
Umarım yeni hafta size mutluluk ve huzur getirir. 
Sıcak yaz günlerinde nemlendirici sürmenin çok zor olduğunu biliyorum bir de yağlı karma cilde sahipseniz nemlendiriciler ile aranızın tamamen açılmış olması muhtemel.
Oysa güneşin zararlı etkilerinden cildi korumak ve geleceğe yatırım yapmak için cilde ihtiyaç  duyduğu nemi sağlamak büyük önem taşıyor. 
Evinal Paris Vitamin Serum Sprey işte tam bu noktada kurtarıcınız olmaya aday çünkü bildiğiniz serumların aksine bu su kıvamında oldukça hafif yapılı bir serum. Kullanmak da oldukça pratik. 


Evinal Paris Vitamin Serum Sprey ; cildi uyandırmaya yardımcı olur. Makyaj sabitlemek için de kullanılabilir. Cilde ışıltılı ve sağlıklı bir görünüm kazandırır. E , B3 , B5, B6 ve C vitamini içeren Beauplex VH vitamin kompleksi ile zenginleştirilen vitamin serumun formülü, hücrelerin yenilenmesini sağlar . Cildin renk ve yapısını iyileştirmeye , foto ve kronolojik yaşlanmayı geciktirmeye yardımcı olur. 

Evinal Paris Vitamin Serum Spreyi günlük bakım ürünü olarak veya makyajdan sonra sabitlemek için kullanmak mümkün.
Ben her sabah güneş kremi sürmeden önce uygulamayı tercih ediyorum çünkü bu mevsimde güneş kreminin altına ekstra nemlendirici sürmek Antalya gibi sıcağın doruklarda olduğu bir şehirde pek mümkün olmuyor.
Her zaman olmasa da cildimi gergin ve yorgun hissettiğim anlarda fıs fıs sıkıveriyorum.


Peki ya etkileri nasıl ? 

Cildimi kesinlikle nemlendirdiğini söyleyebilirim hatta nemlendirmekle kalmıyor sprey yapısı ile ferahlatıyor üstelik enfes kokusu ile iç açıyıor. Cildi parlatıyor ama bu etkisi uzun süreli olmuyor yanı sürekli kullanım şart. Yaşlanma ile ilgilerinden bahsetmek için çok erken fakat cilde düzenli bakım yapıldığında ve özellikle yaz aylarında bakım atlanmadığında , es geçilmedğinde foto yaşlanma karşısında kesinlikle etkili olabileceğini düşünüyorum.
Benim cildim hassas olmasına rağmen hiçbir şekilde tahriş etmedi , akneye neden olmadı.
Hafif yapısı ile ağırlık yapmaması , yapış yapış his bırakmaması ve kolay emilmesi ile özellikle yaz mevsiminde tüm ciltler için uygun olduğunu düşünüyorum.

Sprey mekanızmalı oluşu çantaya atmak  için de ideal , gün içerisinde serinlemek veya cildinizi nemlendirmek istediğinizde hijyenik kaygılar olmaksızın kullanmak mümkün. 

Eğer siz de bu mevsimlerde nemlendirici sürmekten kaçıyor , nemlendirici sürmeyi işkence olarak görüyor ama cilt bakımınızı ihmal etmenin acı gerçeğiyle yüzleşiyorsanız Evinal Vitamin Serum Sprey'e mutlaka bakmanızı öneririm.

Evinal Vitamin Serum Sprey 100 ml ve şu an indirimde fiyatı 24.5 lira. Bence bu fiyata kaçırmamalısınız.  Buraya tıklayarak SM Kozmetik sitesinden ürünü satın alabilirsiniz. 
Elimde çok fazla cilt bakım ürünü olmasaydı ben bu fiyata kesinlikle kaçırmazdım.

***Ürün firma gönderisidir. Görüşlesim objektiftir.

4 yorum:

  1. bu markayı hiç duymadım ama fiyatı gerçekten de uygunmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an indirimde o yüzden bu kadar uygun sanırım ablacım. Nemlendirici olarak memnunm ben :))

      Sil
  2. oo çok ucuz denemeye değer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı gerçekten ucuz tatlım. Kaçırılmayacak fırsat:)

      Sil