12 Ağustos 2015 Çarşamba

Hamilton Everyday Face SPF50+ Koruyucu



Merhaba ,


Güneş kremi benim cilt bakımında ilk önceliklerim arasında. Yaz kış demeden koruyucu sürmeden dışarı adım atmıyorum. Sizlere de kesinlikle bunu tavsiye ediyorum.

Blogumu önceden takip ediyorsanız Hamilton'ın Everyday Face Mat Güneş Koruyucusu yazısını görmüş olmalısınız. Eğer okumadıysanız buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. O yazımda koruyucudan ne kadar memnun kaldığımı yazmış tekrar alırım demiştim. Gelin görün ki 1.5 sene bu kremi alamadım. Sebebi kremin değişiyor oluşuymuş. 
Bugünün konuğu olan Hamilton Everyday Face SPF50+ Kremi online bir sitede gördükten kısa süre sonra aldım. Ne de olsa bitanecik kremimdi üstüne bir de eski versiyonuna göre koruyucu oranı da yükselmişti. Daha ne olsun diye düşündüm. Peki yeni versiyonundan eskisi kadar memnun kaldım mı? Haydi gelin birlikte inceleyelim.

Öncelikle Everday Face kimler için uygun ve etkileri neler firmanın tanımı ile bundan bahsetmek istiyorum.
Yağlı ve akneye meyilli üstelik hassas ciltlerin de kullanabileceği bir krem. 
Her gün yüz için kullanılabilecek bu krem ciltte mat ve pürüzsüz bir görüntü sağlar.
Uygulama sonrasında ciltte parlak görünüm ve renk bırakmaz (matt finish özelliği). Bu özelliği ile erkeklerin günlük kullanımı için uygun yapıdadır.
Üstüne rahatlıkla makyaj yapılabilir.
Makyaj için mükemmel zemin hazırlar.
Cildi nemlendirici etkisi vardır.
UVA ve UVB'e karşı SPF80 gücünde yoğun koruma sağlar.
Oil free formunda olduğundan, non-komedojenik ve non-aknejenikdir.


Krem SPF50+ koruma içeriyor. Yaz için kullanıma oldukça uygun. Yine eski versiyonu gibi hafif renkli bir yapısı var swatchlardan görebileceğiniz üzere. Bu yüzden sürüldüğünde beyaz iz veya leke bırakmıyor ve cilt tarafındaın anında emiliyor. 
Eski versiyonuna oranla yapısı oldukça incelmiş. Her iki ürünün swatchna bakarsanız arada ki fark gayet net bir biçimde gözüküyor . Bence bu yapısı yağlı ve akneli ciltlere çok daha uygun hale gelmiş . Sürüldüğü anda anında emiliyor ve kesinlikle renkli durmuyor , renk vermiyor hatta eski versiyonunda ki gibi beklediğim ışıltıyı da cildime vermeyişi itiraf etmem gerekirse beni en çok üzen nokta oldu.

Losyonumsu yapısı nedeniyle cilde yedirmek oldukça kolay. Benim cildimde sivilceye , akneye ve yağlanmaya sebep olmadı. 


Benim için tek eksisi eski versiyonunda cildime oluşan ışıltının oluşmayışı oldu.Yine de severek ve beğenerek kullandığımı belirtmeliyim ama bitince koşa koşa gidip alır mıyım ?Emin değilim.

Bu arada fiyatının diğer koruyucu kremlere oranla oldukça uygun olduğunu belirtmem gerek. Ürün 75 ml ve fiyatı 75 lira. Tabi ki dermokozmetik ürünler bulabileceğiniz sitelerden çok daha uyguna bulabilirsiniz hatta şu sıralar 45 lira civarına satılıyor.

7 yorum:

  1. ben eski versiyonu kullanıyorum biraz parlaklık bırakıyor bu bırakmıyorsa bunu alayım seneye artık ama..:-))

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller ve iyi günlerde kullanman dileğiyle :) bloğunu takipteyim bana da beklerim

    YanıtlaSil