7 Kasım 2015 Cumartesi

Blog Satışı



Merhaba,
Fazla kullanmadığım ve hakkını veremediğim bazı ürünleri yenilere yer açmak için elimden çıkarmaya karar verdim.



Dark

light

E.l.f 4 lü Allık Paleti
Hiç kullanılmadı.
Dark ve Light renkleri var.
 Fiyatı : 25 lira



Skinceuticals Phloretin CF Serum 
Firmanın çekilişinden kazandığım bu serum ne yazık ki benim yaşıma ve cilt tipime  uygun değil.
Yine aynı markadan kendi yaşıma uygun bir serum alacağım için bunu elden çıkarmaya karar verdim.
Hiç kullanılmadı .
Tam boyu 30 ml ve fiyatı 445 lira
Mini boyu 15 ml 295 lira.
Ben 15 ml mini boyunu 150 liraya veriyorum.

Hesabıma havale ile ödemeyi yapabilirsiniz.
Kargo ücreti alıcıya aittir.
Kredi kartı ile ödemek isterseniz  Sanal Pazar'dan kişiye özel satış açabilirim.
Sanal Pazar % 5 komisyon aldığı için , fiyatlara %5 ekleme yapacağım.


İletişim : balbocegiilekozmetik@gmail.com
veya Instagram'dan DM ile ulaşabilirsiniz.
Kullanıcı adım : @balbocegiilekozmetik

1 yorum: