5 Kasım 2015 Perşembe

Ekim 2015 Favoriler



Kasım ayına gelmişken Ekim favorilerimi es geçmeyeyim diye düşündüm. Ekim ayında hep aynı basit makyajı yaptım. Elim hiç farklı ürünlere gitmedi. Bu yüzden favorilerim minimal düzeyde.

Micro Mini Beauty Blender : Aldığım günden beri elimden düşürmüyorum. Çok geç tanışmışız bebeğim.

Kaş ürünlerimi hiç değiştirmiyorum ;
The Balm California Palet'in icerisinde bulunan crease - brow rengi , Essence'in renkli kaş maskarası ve Mac Brow Setlerden Beugile rengi ile istediğim görüntüye ulaşabiliyorum.

Maybelline Kahverengi Jel Eyeliner : Kahverengi eyeliner sürmek istediğim günlerde kullandım. Oldukça memnun.

Rimmel London Jel Eyeliner : En en favorilerimden kesinlikle.

E.l.f Under eye primer : Gosh'a çok çok benzer bir ürün. Bu ay bunu tercih ettim.

E.l.f Kapatıcı ve Aydınlatıcı : Etkisini beğeniyorum . Hafif - orta arası kapatıcılığa sahip.

E.l.f  Göz Altı sabitleyici Pudra : Nasıl güzel bir ürün anlatamam. Bayılıyorum. Ah keşke ülkemizde olsa dediğim ürünlerin başında.

Gosh Catchy Eyes Maskara: Geçen ay olduğu gibi bu ay da favorilerimden. Yazısını yakın zamanda yazacağım .

Fırçalarıma daha önceden hiç yer vermemiştim. Genel olarak aynı fırcalara elim gittiği için onlara da yer vermek istedim.

E.l.f  Small Tappered Fırça : Göz altı kapatıcımı sabitlemek için her gün bu fırçayı kullanıyorum.

Real Techniques : Deluxe Crease Brush bence crease böglesi için değil tüm göz  kapağına far uygulamak için uygun. Ben de göz kapağıma kapatıcı sürdükten sonra aydınlık görünümü korumak ve birikmesini önlemek için pudra uygulamayı tercih ettim.



2 yorum:

  1. Merhabalar :) Blogunuza yeni Denk geldim takibe aldım :)
    En çok mini mini BB dikkatimi çekti yapısı dolayısıyla alınır da gerçekten o kadar kullanışlı mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Hoşgeldiniz :)))
      Eğer sadece kapatıcı uygulamak ve minik alanlarda kullanmak için istiyorsanız bence şans vermelisiniz. Ben kapatıcılarımın kıymetini BB ile anladım. :))

      Sil